GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ



GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ 2015 DÜETİ

Gülben Ergen Feat Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil şarkısı sözleri

Senin adın aşkla aynı değil
Kimseye bitene değin sabretmem
Geri adım atmak hiç bana göre değil
Üzgünüm ölene değin affetmem

Elimde bi tek gururum
İçimde bi tek umudum
Yüzümde bir kaç çizgi daha

Aklım seni unutur elbet
Yüreğime desem hep ha gayret
Teselliler yetmez bana

İnanmam kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ GİDEN GÜNLERİM OLDU DÜETİ

Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dize gelmeden düşlerim yanlızlığa
Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak
Sıra gelmeden gidemem ki ben
Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak

Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Gülmende yeter di geri gelmem için hayata




Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+
Etiketler: , ,
GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ sözleri , GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ şarkı sözü, GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ lyrics , GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ şarkı sözleri
Eklenme Tarihi: 22 Nisan 2009

Konu hakkında yorumunuzu yazın

GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ (293 Yorum)

  1. gülben adla diyetin çok güzelmiş ve seni çok seviyorum şarkıların çıkdığında çok güzel oluyo <3 :)

  2. gülben abla ben seni çok seviyom televizyonlarda şarkılarında çok güzel seni görmeyi çok amaçok isterim

  3. gülbenle oğusan birbir lerine çoooooooooooooooooooooooooook yakışıyorlar eüer oğusan gülbeni aşıksa başka sevgilisi varsa ayrılsın

  4. ben bu şarkıyı çooooooooooooook seviyorum ve zevkle dinliyorum buşarkı bütün şarkılardan zevkli,güzel br şarkı

    • Bence sen ve altındaki ayrımcılık yapmassanız iyi edersiniz. Çünkü ikinizde düşünün bir kişiyle
      düet yaptınız ve düet yaptınız kişiye:
      -Bence bu daha güzel söylüyor.
      Yapsalar sizin için iyi mi olur?

  5. oqzhn’mm sana bayılıyorm yaa… yok böle bi tatlılık allah’mm çok sekersin çok güzelsin muhhteşemsinnn…. canım ya ne desem az kalır senin yanında tatlmm(: umarım bi gün karşılarşırızzz….((:

  6. oğuzhan ve eser abi sizleri çok seviyorum çok güzel hareketler bunları her gün sevgilerimle…melisa

  7. gülben ergen ve oğuzhan abiye çok güzel olduğunu söylüyorum çok güzeldi kardeşim ve ben çokkk beyeniyoruzzz bazen açıp dinliyoruzz

  8. oğuzhan aşkım bu şarkıyı dinlerken aşkım büyüyo seni çok seviyorum
    keşke herkez senin gibi olsa seni seviyorummmm
    aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  9. YHA OĞUZHAN KOÇA BAYILIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    HAYRANIYIM ONUN AŞKIMMMMMMMMMMM SENİ ÇOK SEVİYORUM BAŞKA NE SÖYLEYEBİLİRİM Kİ HAYALİMDEKİ ERKEK ÇOOKK TATLI

  10. gerçektn süper bir düett gülben abla seni zaten çok sviyorum oğuzhan abiyide hep izliyom onuda çok seviyom başarılarınızın devamını bekliyom

  11. teşekkürler yayınladığınız için.oğuzhan abi bende senin gibi gitar çalıyorum ve şarkılar yazıyorum. hatta bir tanede sana yazdım HELEDE SENİ diye herkes çok beğendi umarım sende beğenirsin.gülben ablamıda çok seviyorum tabii ki senide. bbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyy.

  12. oğuzhan abi bütün şarkıların çok ama çok güzel hepsini beğeniyorum. çok güzel hareketler bunlarda çok güzel çok güzel oynuyorsun. zeynep ablada onu da çok seviyorum

  13. oğuzhan abı senı çok sevıyorum şarkın da senın gıbı super neden mavı şekere gıtmıyosun ya?

  14. yha spr bi sarkıı askımla benim sarkımmmmm bayılıommmm size gülben ergen bu arada senin konserine gelmiştim 20 gün özcee bbb

  15. İkisi gerçekten muhteşem ikili olmuşlar şarkıları çok güzel olmuş…!Devamını dilerim!!!!

  16. oğuzhan ben senin hayranınım seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk ama çoooooookkkkkkkk sewiyorummmmmmmm

  17. gülben ve oğuzhan süper bir ikili oldular işallah devamı hayırlı olur çok güzeldi düetiniz klipde çok güzeldi hayatta başarılar gülben atlasa selam 😀

  18. sizi çoooooook seviyorum şarkınıza bayılıyorum ama en çok beni alsalar ipe koysalar dayanamaz beni kadere salsalar ayrıca size bayılıyorum

  19. bu şarkınız çok güzel bence bu şarkı yılın şarkısı seçilmeli çünkü çok güzel bir şarkı oğuzhan sana müzik hayatında başarılar dilerim seni ve gülbeni seviyoorummmmmmm…

  20. oğuzhan aşkımsın gülben abla çok güzelsin sizin hayranınızım çok güzel haretler de süper bende şarkıcı oollmmaakk iissttiiyyoorruumm…selinnnkalpoğuzhan

  21. çok başarılılar… onları çok beğeniyorum zaten oğuzhan koçuda çok güzel hareketler bunlar da tanıdık böyle ilham verici ve güzel bir sese sahip oldupunu bilmiyordum neyse fazla uzatmaya gerek yok bence tek kelime ile (MUHTEŞEM’LER)….

  22. Gülben apla hep oğuzhan abiyle başlamışlar bende senle başladım. Gülben apla ve oğuzhan abi sizi çooooooooooooook seviyorum. Bu çok güzel şarkı işallah bu şarkınız ömür boyu sürer.İkinizede başarılar dilerim. Bu arada ikinizinde sesi çok güzel. Çok beyeniyorum sizi ve sesinizi. İkinize tekrar başarılar diliyorum.

  23. oğuzhan bu şarkıya can vermiş muhteşem ses tonu harika lütfen kızım için imzalı bir fotoğraf istiyorum oğuzhan ve gülben ergen den

  24. OĞUZHAN ABİŞ SENİ TÜM ŞARKICILARDAN ÇOK SEVİYORUM . AMA KOLEREA YI DAHA ÇOK. OLSUN SENİN BAYILDIĞIMŞEY ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR DAKİ OYUNUCU YETENEĞİN BAŞARILAR DİLERİM HARİKASINNNNNNNNN GÜLBEN ABLA SENED ŞULE SOLMAZ YAŞ:11

  25. şarkınız olulumuzda meşur oldu herkezin ağzından duyuyorum ama en çok ben seviyorumdur bayılıyorum gülbenergene ikizlerede çok sevindim ben sizleri daima sevdim ve seveceyim /yas 13 /

  26. şarkı çokk güzel ama bir şey var oğuzhan harika daha deminde gönderdim olmadı şimdi olacak galiba seniii çççokkk sevvviyorrrummm gülben ergen…

  27. gülben ergen seni çok seviyorum…oğuzhan sesin az da olsa iyi ama ikiniz bu şarkıda çok yakışmşsınız…

    • oğuzhan seni seviyorum senin sesine hayranım
      sen benim aşkımsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
      seni seviyorummmmmmmmmmmmm

  28. bu şarkı söyleyenler mükemmel bence söylenecek okadar çok şey varki gülben ablayı zaten diyecek yok onun hastasıyım benim canım o ya oguz abi çok güzel yorumlamış ikisinin sesi bu kadar uyarya diyorum ya söylenecek çok şey var öpüyorum onları çok seviyorum

  29. oğuzhan abi sesin çok güzel gülben abla seninde sesin çok ama çoook güzel ikinizde birlik olmuşsunuz çokk güzel

  30. oğuzhan abicim sesin çok güzel çokk gülben ablacım seninde sesin çok güzel çok beğendim çok güzel bir düet olmuş):

  31. bence çok güzel olmuş ya çok süper oğuzhanı çooooooookk seviyoum kahramanmraşlıyım allahın adamıyım 😀 ama siz çok güzl olmuş başarınız devamını diliyoum 😀

  32. HANİ GÖZLER VAR DIR
    SÖZLERİ ANLATIR
    HANİ SÖZLER VAR DIR
    O Ğ U S H A N I
    HATIRLATIR !..

    FUNDA

    OğUhaN

  33. Giden günlerim oldu
    Seni anmadım yola bakmadım hala
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
    Tüm güllerim soldu
    Sana atmadım taraf olmadım asla
    Dize gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

    Beni alsalar ipe koysalar
    Dayanamaz yine kadere salsalar
    Gönlüm arıyor titriyorum bak
    Sıra gelmeden gidemem ki ben
    Tutmaz ellerim seni görmeden
    Zaman geçiyor bekliyorum bak

    Giden günlerim oldu
    Seni anmadım yola bakmadım hala
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
    Tüm güllerim soldu
    Sana atmadım taraf olmadım asla
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

    • yhaaaaaaaaaaaaaaa süper bi şarkı bayılıyorum sınıfta arkilerle sölüyoz valla ben çok seviom oğuzhan abi seni çoooooooooook seviyorum gülben ergen seni de çokkkkkkkkkkkk seviom ama oğuzhan abi senin sesin fazla güzel diyilxD SEVGİLERLE ŞEKER KIZ HİLALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!

  34. oğushan çok güzel hareketlerin yıldızı sensiiiiiin bu şarkının da yıldızısın gülben ergen de öle

  35. bu şarkıyla eurovisiona girsek kesin birinci olurduk valla hadisede birinci olamadı ama seneyede bu şarkıyı koyarlar inşallah SENİ SEVİYORUM OĞUZHAN KOÇ:XP:XP:XP:XP

  36. bence şarkı çok güzel ben ezbere biliyorum oğuzhan abi çok güzel şarkı yazmışsın sesinde çok güzel tebrik ederim gülben abla seninde sesin güzel hepinizi tebrik ediyorum başarılar

  37. gülben ergeni zaten seviyoduk.oğusanıda seviyorduk zaten ikisinide bir arada görmek bizi mutlu etti ve çok güzel olmuş.teprik ederim.

      • saçmaladınız mı oğuzhan abi bir kere çok güzel hareketlerdeki zeynep ablayla sevgili nasıl oğuzhan abi sizle evlensin hemm oğuzhan abi zeynep ablayla hiç ayrılmazsınız inşallah

  38. oğuzhannnnnnnnnnnnnnnn çok tatlısın sesin süper BKM yi her zaman İZLİYOM SESİN HARİKA KEŞKE BÜTÜN ŞRKIYI SEN SÖYLESEN.söz -müzik seninmiş çok şaşırdm mükemmelsin
    şarkılarının devamını getirrrrrrrrrrr

  39. Ben özgür. sizin şarkınızı çok beğendim.oğuzhan abime başarılar dilerim.gülben ablam benim için çok önemli.siziiiiii çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmm.

    • bence oğushan koç ve gülben ergen in sesi çok uyumlu ayrıca en çok oğushan ın sesi güze gülben ablacım üzülme ama doğru oğushannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      • gerçekten parça hariiika şuana kadar en çok dinlediğim şarkılardan biri ben aslında rep dinliodum oğushanın hayranı olduma ramen ama artık rapide bıraktım OĞUSHANI ve GÜLBEN ERGENİ çok SEVİYORUM!…

  40. ya şarkı süper bende hergün bunu dinliyorum bu şarkıya bayılıyorumm.ABİ SENİN SESİN ÇOK GÜZEL YAAA VEDE ÇOK YAKIŞIKLISIN BUNU BİLİYOMUSUN SÜPER BİRİSİN BENDE EVLENİRSEMSENİN GİBİ YAKIŞIKLI BİRİYLE EVLENECEM BYBYBY

  41. oguzhan koç sayesinde gülben ergeni daa çoq sewmeye başladm oquzhana hastaym yea am qerçekten süüüüüüüperrrrrrrrr olmuş hata oldummmm

  42. inanılmaz güzel …..tek kelimeyle ‘harika’ düet………………. SiZi ÇOK SEWİYORUM İİKİ WARSINIZ
    BAŞARILARINIZIN DEWAMINI DİLERİM…..!!!!

    ‘YASEMİN’

    • oğuzhan bende seni çok seviyorum sesin çok güzel…

      gülben abla senide çoooooooooooooooook seviyorum seninde

      çok güzel en sevdiğim sanatçılardan biriside sensin…

      ikinizide çok seviyorum cevap bekliyorum bay bay…

    • bnde çoq sewiyorm saden gğlben ergenin hasatsıyım çoq başarılıbi düyer ikisininde başarılarını dewamını diliyorm sayqılarımla

  43. bence şarkı çok güzel de herkez oğuzhan a seni seviyorum yazmış oğuzhan sizi seviyomu?neyse gülben ergen ve oğuzhan ın sesi güzel ama oğuzhan ın sesi biraz ince o yüzden şarkı daha iyi oluo.siteye mail atan arkadaşlarım lütfen düzgün yazın okunmuo yazınız bazen.şey şarkının başında tak die bir ses geliyor o sese sinir oldum ama çok güzel şarkı hayatlarının sonlarına kadar böyle güzel şarkılar yapmaları dileğinde bulunuorum 13 yaşındayım ama çook zekiyim

  44. çok güzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllll
    hele hele oğuz koça beğendim tabibki gülben ergeni seviyorum

  45. yha çok güzel bir parça hayatımda dinlediğim en güzel şarkılardan biri zaten gülben ergenin sesi çok güzel oğuzhana gelince onun ki zaten benim için müthiş çok uyumlu bi çift olmuşlar.bu şarkıya bayılıyorum…

  46. oğuzhan sana aşığımm hayatımsın seni çok ama çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. gülben abla seni de çok seviyorumm çok güzreel gönlün ve yüzün var seni çok seviyorumm lütfen bana cvp yaz

  47. oğuzhan çooooooookk tatlı zaten…çok yakışmış şarkı onun diline…gülbenciğimi de tebrik ederim!!!o da çok güzel sölemiş ya…bu arada ikizlere de selamlar yani,sağlıklı yaşarlar inşaalah…

  48. klibinizi çok beğendim sizi cok seviyorum yeni klibinizi bekliyorum sizi çok seviyorum oğuzzzzzzzzzzzhan

  49. bence süperrrrrrrrrrrrrr ooooooooollllllmmmmmmuuuuuuşşşşş bence eurovisyona bu şarkının ingilizcesiyle katılmalılar kesin türkiye kazanır gülben ve oğsana bayıldım

  50. oğuzsan aşkım seni çok seviyorum gülben ergenide çok seviyorum ikisinede ömür boyu başarılar….