Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Hadise – Sıfır Tolerans



Herşey Burda Bitti, Toparlan Gidiyorsun
Zamana Bırakmadım Tehlike Arz Ediyorsun
Suçüstü Tövbeler, Kalbe Ağır Darbeler
İlahi Sevgilim Sen Kimi Kandırıyorsun

Yalnızlık Bu İlişki Bu Ne Yaman Çelişki
Ki Senden Sakınmadım Ben Hep Gözü Karaydım
Bi Tatlı Tesadüfken Şimdi Acı Tecrüben
Oldum Bende Yanıldım Sen Hep Biraz Yalandın

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin
Son Sözü Söyleyenin
Son Sözü Söyleyenin

Herşey Burda Bitti, Toparlan Gidiyorsun
Zamana Bırakmadım Tehlike Arz Ediyorsun
Suçüstü Tövbeler, Kalbe Ağır Darbeler
İlahi Sevgilim Sen Kimi Kandırıyorsun

Yalnızlık Bu İlişki Bu Ne Yaman Çelişki
Ki Senden Sakınmadım Ben Hep Gözü Karaydım
Şarkı sarki-sozleri.net Sözleri
Bi Tatlı Tesadüfken Şimdi Acı Tecrüben
Oldum Bende Yanıldım Sen Hep Biraz Yalandın

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini

Sıfır Tolerans Hadi Git Durma
Yüreğim Soğudu Yakamam Bi Daha
Kısasa Kısas Aşk Alır Verdiğini
Acısı Kalır Son Sözü Söyleyenin



Hadise – Sıfır Tolerans sözleri , Hadise – Sıfır Tolerans şarkı sözü, Hadise – Sıfır Tolerans lyrics , Hadise – Sıfır Tolerans şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Hadise – Şampiyon [2017] Albümü Sözleri

Hadise Şampiyon [2017] Albümü Sözleri Şarkı Listesi 01. Hadise – Farkımız Var Sözleri Söz: Gökhan Şahin – Müzik & Düzenleme:...

Hadise – Kafa Tutuyor

Hayrola Ne Bu Sende Ki Soznsuz Hudutsuz Cesaret Dilin Kemiği Olmaz Birazcık Dikkat Et Senin Dengin De Belki Seni Arıyordur...

Hadise – Rezerve

Yalan Hakkın Tekti Ve Bitti Can Canandan Daha Kıymetli Kötü Cadılar Eskiden Hep Melekti Bir Baktı Kanatları Kirlendi Esaret Bitti...

Hadise – Aşk Dediğin

Anlatsam Anlamaz Ki, Kendi Bildiğin Doğru Korkmadan Sevmemiş Bu Yüzden Bulamıyor Yolu Tek Bir Kalp Yetmiyor, Yetsede Atmıyor Oysaki Aşk...

Hadise – Telefon Rehberi

Bir Sürü Yeşiller Ummuş Belli Ki Kırmızı Yanmış Kendini Birşey Sanmış Bizimki Kalkmış Gelmiş Bir Sürü Anımız Varmış Bensiz Dünya...

Hadise – Farkımız Var

Başı Dertten Kurtulmuyor Yüreğin Bu Kaçıncı Tokadı Biz Efeliyiz Zar Tutmayı Seçti Malesef Onlar Biz Dürüstçe Oynadık Yemin Ederim Güvendiğim...

Hadise – Şampiyon

Hadise Şampiyon Sözleri Şampiyona Şeker Geliyo, Geliyooo Şampiyona Şeker Geliyo Yıldızı Var Başında, Başım Dönüyo Şarkı sarki-sozleri.net Sözleri Şampiyona Şeker...

Hadise Kapımı Çal Hadi Kapımı Çal

Hadise Kapımı Çal Hadi Kapımı Çal Şarkı Sözleri Kapımı çal, hadi kapımı çal Hazır ettim ben beni geçir kendimden Hadi,...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Anonim dedi ki:

    harika bir şarkı

  2. adsıZ dedi ki:

    bencede gzl

  3. Adınız dedi ki:

    HARİKASIN HADİSE

  4. aleyna tilki dedi ki:

    benim şarkım tabiki daha güzel yeni şarkım yakında yayımlarımm…

  5. Mehtap dedi ki:

    Kendini sergilemis yine herzamanki gibi

  6. havva dedi ki:

    çok tatlısın hadise

  7. Adınız dedi ki:

    iyi güzel

  8. Okyanus Dilek dedi ki:

    Sarki guzel ama klip degil:-*:-*

  9. Rasif dedi ki:

    Salam əla mahnıdır möhtəşəm kısa və kan kiret əladır mən azəriyənM əladl mənən 5

  10. adsız dedi ki:

    Çok güzel bir şarkı yapmış,hadise çok güel

  11. Defne dedi ki:

    Süper yaaaa
    Müthiiişşşşş

  12. Adınız dedi ki:

    Çok harika ve mütiş bir şarkı bu arada bende hadisenin fanı oluyorum. Lütfen sizde biraz hadise hakkındaki sözlerinize dikkat edin 👭💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💙💜💜💜💜💜💜💜💜💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💑💑💑💑💑💑💑💑💑 yanındaki bu yakışıklı beyefendide kim oooooooooooooooooooooo💏💋

  13. Anonim dedi ki:

    Çok harika olmus

  14. Adsız dedi ki:

    Cook güzel yalan söylemeyi n

  15. Adınız dedi ki:

    Selim sensin o kalitesis

  16. Ahmet dedi ki:

    Müthiş

  17. Jfjjfjjf dedi ki:

    Bencede bu çok güzel bir şarkıSelim denilen kişi bence bu çok güzel bir şarkı boşu boşuna konuşma

  18. Anonim dedi ki:

    Bencede bu çok güzel bir şarkıSelim denilen kişi bence bu çok güzel bir şarkı boşu boşuna konuşma

  19. mizgin dedi ki:

    Ya gercekten cok guzel bir sarki
    keske birgun hadise konserin allah nasip eder

  20. Adınız dedi ki:

    Sarkida sözleri herseferinde KISASA KISA SAÇ diye anlıyordum. Beynim yanmıştı. Doğru sözlere alışmam biraz zaman alacak.

  21. badgirl dedi ki:

    Hadisede sıla da gayet guzel şarkılar yapiyo sen kendine göre konuş sana bu sarkiyi zorla dinle diyen yok istemiyorsan dinleme kardes

  22. Selim dedi ki:

    Hiç beğenmedim bu şarkıyı çok tatsız. Aslına bakarsanız son zamanlarda yapılan şarkıların neredeyse tamamı çok keyifsiz ve kalitesiz. Bilhassa Sıla denilen şarkıcının yaptıkları gerçekten berbat !!! Sanki adamla kavga eder gibi kaba saba ! Bilhassa “Reverans” diye bir şarkı bozuntusu var aman Allahım tam bir felaket. Lütfen biraz daha incelik ve özveri. Olmuyor böyle. İnsanın içini kasvet bağlıyor. Zaten hayat zor…

    • zeynep dedi ki:

      Herjesin kendine ait zevki vardir ama bu sarki gercekten cok guzel. Haksizlik yapiyorsun. Silanin sarkisina gelirse o kadini fazla begenmesemde sarkilari gayet guzel.(bu kadar acik sozlu olma bence.)

    • Adınız dedi ki:

      😂😂😂😂 şakademe selim beğenene lazım bunu beyenmessen hadiseyi sevmiyorum demek oluyo bence müthiş

    • Alya dedi ki:

      Haaariiikaaaa Hadise seni cok seviyorum ve fanınım sarkı muhtesem otesi

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Aleyna Tilki Sen Olsan Bari Sözleri
Yukarı