Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Halil Sezai – İsyan



Benim bu derdim
Ne yağan yağmurda
Ne yalancı sonbaharda
Ne bomboş sokaklarda
Kırılmış her yanım
Kaybolur zaman saçlarında
Gözlerim sokaklarda
Sebebi isyan aşkım
İçim yanar, içim kanar da
İsyan!
Geriye bir avuç yalan
Beni bu derde sen attın da,
Gittin ya kafam hep duman
İçim yanar, içim kanar da
İsyan!
Geriye bir avuç yalan
Beni bu derde sen attın da,
Gittin ya kafam hep duman



Halil Sezai – İsyan sözleri , Halil Sezai – İsyan şarkı sözü, Halil Sezai – İsyan lyrics , Halil Sezai – İsyan şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Halil Ersoy – Baka Baka

Zamanın da beni el yerine koydun, Koynuna sokman gerekirken karşına koydun, Ne değişti ellerimden, gözlerimden, sözlerimden Hala bu kadar seni...

Herem – Yürü Güzelim

Kız sаnа vurulmuşum Gördüğüm günden beri O mаvi gözlerinin Kаlbimde vаrdır yeri Yürü güzelim yürü Yürü görünsün boyun Hep böyle...

Halil Dikmen – Ağlama

Aşk kapkara Yaralı yüreğim hep yara Ağlamak ne çare Bu kara yazgıya Ağlama, ağlama Uslan artık deli gönül Mevsim zaten...

Hakkı Bulut – Düşmezdim Yerlere Eğilmezdi Başım

Bu nasıl bir kusur işledim hiç bilmem Yaslandığım duvarlar bana bir ses vermiyor Ben kimleri kırdım, kimleri üzdüm sebepsiz Baktığım...

Hakkı Bulut – Vuslat Çiçekleri

Şarkı Sözü Ay doğar mehtabım, ışığım oldun bana Suda açan nilüferin çiçekleri oldun bana Sevilmeyi sen öğrettin, ben aşkı senden...

Hakkı Bulut – Ben Cenneti Tez Bulurum

Şarkı Sözü Dert keder uğramasın ruhumuz kalbimize Ümit, sevinç, sevgi dolsun günümüze gecemize Gülümse gül yüzümde aşkın kıvılcımları Mutluluk olup...

Hakkı Bulut – Bahardan Önce

Şarkı Sözü Hasretinle düştüm çıkmaz yollara Yağmurda ıslandım sellerde kaldım Seni hep aradım gülde goncada Rüzgarlar savurdu boranda kaldım Yüreğimde...

Herem – Sevgilim Olur Musun

Yokluğunda andığım Sözlerine kandığım Ateşiyle yandığım Sevgilim olur musun Bende senin yarın Kara günde canın Kollarına sardığın Herşeyin olurum Özlemini...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ıstırırım dedi ki:

    süper yaaaa

  2. berfinkk dedi ki:

    Bu sarki bence tum kader mahkumleri icin yazilmistir

  3. ilknur dedi ki:

    Cok guzel sarki yaaa

  4. isimsiz dedi ki:

    Lan cok güzel iiiissssssyyyyyaaaaannnn soluyalar

  5. Zuhal dedi ki:

    İsyan ulan !İsyannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

  6. Züleyha özmen dedi ki:

    İsyannnnnnnn

  7. Anonim dedi ki:

    İsyannnnnnnnnnnnnnn.nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  8. Ahmet dedi ki:

    Bu şarkının sözlerini ezberlemek için çok çeşitli şekillerde çalışmak lazım

  9. ayaz dedi ki:

    isyannnnnnnnn

  10. ayaxz dedi ki:

    hariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika isyan

  11. Ömer dedi ki:

    Çok güzel hele hele ahmet parlak söyleyince daha hoş oluyor

  12. admin dedi ki:

    süper

  13. Apache dedi ki:

    İiiiiiiissssssssyyyyyyyyaaaaaaaaaannnnnnnnnn!!!!!!!!!!

  14. sude dedi ki:

    çççççççççççoooooooooooooooooooooookkkkkkk güzel yyaa

  15. Masal dedi ki:

    Mence çok güzel bir şarkı

  16. Efnan dedi ki:

    Bnce cookkkkk guzell…

  17. sanem dedi ki:

    çok güzel söylüyorr

  18. Begüm ışık dedi ki:

    ÇOOOKkk GÜZELL ŞARKKII..:D

  19. yağmur ve pelin dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  20. memur dedi ki:

    ahmet parlaktan dinleyin

  21. ece seçkin dedi ki:

    Berfinmisin neysin terbiyesis

  22. nureda dedi ki:

    Gönül yarasını rahatlatan şarkı

  23. EmRe dedi ki:

    Harbi şarkı haa 😀

  24. S dedi ki:

    Sude benim bu derdim

  25. Anonim dedi ki:

    Sarki olayyy😍😍

  26. ece seckin dedi ki:

    Kizlarrr Tandyiniz mi

  27. sudenaz dedi ki:

    Bayiliyom bu sarkiya

  28. sudenaz dedi ki:

    Ben bunla Osese katilcam

  29. Onur dedi ki:

    çok güzel bu şarkı yaa

  30. onur dedi ki:

    Çok güzel bu şarkı ya

  31. özgenur dedi ki:

    Ya ben bu şarkıya aşığım

  32. arife akarsu dedi ki:

    Çok güzel lan !

  33. enes dedi ki:

    En sevdigim şarkı

  34. xcemTx dedi ki:

    Ahmet parlak isyan dinle

  35. elif küçük dedi ki:

    bayıldım tek anlamıyla muhteşem hasta olduğuma rağmen çok güzel söyledim şarkı çok güzel benim sesimde güzel şarkıda muğteşem

  36. Bilak dedi ki:

    Ben çok begendim

  37. ecemsu dedi ki:

    evet çok güzel bir şarkı bu şarkıya bayılıyorum. bu şarkıyı begenmeyenler ise benim için özürlüdür.inşallah dedigimi anlamışsınızdır. okey bu şarkıyı aydada güzel söylüyor.

  38. merve20 dedi ki:

    cok güzel

  39. Adınız dedi ki:

    ne güzel

  40. hasinem dedi ki:

    Aynen öyle ya.Gizem doğru söylüyor.Müzik Halil Sezai nin duygularını anlatır

  41. Anonim dedi ki:

    bende çalıyorumgitarla

  42. Anonim dedi ki:

    cok guzel

  43. berna dedi ki:

    hayranım bu şarkının

  44. gizem ceyda dedi ki:

    isyan şarkısına bayılıyorum

  45. gizem ceyda dedi ki:

    okulda koraya çıktım ve gitarla isyanı söyledim okulumuz kupa kazandı

  46. gizem ceyda dedi ki:

    ben isyan şarkısına bayılıyorum hem de gitarla çalıyorum çok güzel bir şarkı ve insanı coşturuyo bu şarkıya çirkin diyenler özürlüdür ben her zaman bu şarkıyı güzel buldum ve her zamanda güzel bulucam siz bu şarkıya çirkin diyosunuz ama halil sezai bu çirkin mesajlarınızı görse çok üzülür sadece halil sezai için diyorum sanmayın her sanatçının şarkısı ve kendisi için geçerli bir daha ben böyle mesajlar görmek istemiyorum umararım her kes beni aniamıştır okay!

  47. deniz su dedi ki:

    bayılıyorum bu adamın şakılarınaaaaaaaaaaa

  48. tunHan dedi ki:

    Cok güzel

  49. tunHan dedi ki:

    Çok güzel

  50. selenay sarıkaya dedi ki:

    arkadaşlar çağatay ulusoy doğru söğlüyor henüz ben onunla olucak kadar gerizekalı değilim hatta hiç değilim bunu belirtiyim çağtay uluSOYA…

  51. sevilay dedi ki:

    şarkı çoooooooook güzel

  52. gizli kişi dedi ki:

    selenay sarıkaya bu şarkıyı daha güzel söylüyor ve şu çağatay ulusayaya söylüyeyim sen nasıl selenayı teknede kandırırsınnnnnnnnnnnnnnnnn,

  53. miley dedi ki:

    gooood

  54. damla dedi ki:

    cok guzel sarki.onu azeri guel daha guzel oxuyur ve birde serenay kayada cok guzel oxuyur.yani tirnak icerisnde bilirtiyorum.

  55. Anonim dedi ki:

    Adi cok guzel bir sarki

  56. sude dedi ki:

    çok güzel bir şarkı

  57. Kübra dedi ki:

    Süper bi şarkı basarıya bayılıyorum

  58. nazlı ırmak dedi ki:

    hannah ebiberi şarkını çok seviom

  59. İSYAAAAAAAANİST dedi ki:

    Abi şarkının hayranıyım yemin ediyorum hayata isyaaaaaaaaaaan diye bağırıyorum halil sezai ağzına ve aklına sağlık süper şarkı bulmuşsun benim de sevdiğim bir kişi var (zaten başka kimse olamaz karşıma alexis texas çıksa yine sevdiğim kızı seçerim) ama o beni pek sevmiyo ve neredeyse okulun en popi çocupuyum neredeyse herkes beni tanıyor selam filan veriyor ama lanrt olsun kız beni pek semiyor bende halil sezai nin (elinden öpiyim) isyaaaaaaaan şarkısını dinleyip hayata isyaaaaaaaaaaan diye bağırıyorum sevdiğim kişi kendini biliyor =}

  60. ülkü dedi ki:

    Süper şarkı bayılırım

  61. samet dedi ki:

    çok güzel söylüyor

  62. ebru dedi ki:

    çok güzel bayıldım

  63. İlaydasu dedi ki:

    ben çok beğendim çok güzel

  64. mısracık dedi ki:

    Serenay sarıkaya sizi cook seviyoruz ve de çok guzelsiniz siz daha güzel söluyorsunuz

  65. SERENEY dedi ki:

    SUPER ÇOK ÇOK ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLL

  66. ebru dedi ki:

    bu şarkı beni benden alıyor

  67. serenay dedi ki:

    ben bbu şarkıyı çk güzl sölüyom okulda birinci seçildm şarkı yarışmasnda

  68. elanur dedi ki:

    valla bir harika bu sözleri dinlerken kendimi bir değişik hissediyorum

  69. ilknur dedi ki:

    super süper serenay ve halil süper soyluyorsunuz sizi seviyoruz basarılarınızın devamı dılerim

  70. Selena dedi ki:

    Ben Bu Şarkıyı Süper Söylüyorum Yhaa….

  71. simge dedi ki:

    çok güzel bir şarkıııııııııııı

  72. Anonim dedi ki:

    Bu şarkı çok güzel:’:☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★★★★★★;-)bence bu şarkı 1numara

  73. miley dedi ki:

    suuuperdiii

  74. harun dedi ki:

    cokkkkkkkkk iyi

  75. sarı çiğan dedi ki:

    batuhan aktaşım seni çook seviyorumm keşke ayrılmasaydık bitanemm cebciye geldimde seni hatırlamak zorunda kalıyorum .s.s.

    • zeynep a dedi ki:

      ben batuhanı senden daha çok seviyorum canım kıskananlar çatlasın eeeee biraz da espiri yapalım ne hep hep oturuyoruz hadi kızlkar kalkın biraz daha gülelim canım

  76. aşkım dedi ki:

    batuhan aktaşıma gelsin <3 :))

  77. korkusuz caner dedi ki:

    hepsi çagtaya özeniyor..

  78. merve dedi ki:

    medcezirdeki mira yani serenay sarıkaya daha çok güzel söylüyo o söylerken yanında dinlemek isterdim

  79. merve dedi ki:

    çok güzel hep bunu dinliyom mükemmel :)bence bu şarkı hiç eskimez

  80. nurcan dedi ki:

    cok guzel birsarki bence herkes bu sarkiyi seviyor ben istiyorum esekler

  81. nurcan dedi ki:

    cok guzel birsarki bence herkes bu sarkiyi seviyor

  82. semar dedi ki:

    coooooook guzel bir sarki bayiliyorum bu sarkiya linet okuyunca

  83. Ezgi akça dedi ki:

    Eliz bu Şarkı çok güzel dimi

  84. emsal özyurt dedi ki:

    bence güzel şarkı serenay daha güzel söylüyor

  85. cagatay dedi ki:

    serenay seni çok seviyorum biliyorsun deme.

  86. Sarışın dedi ki:

    Serenay Sarıkaya daha güzel söylüyor ♥♥♥

  87. cagatay dedi ki:

    Arkadaslar hepiniz saniyorsunuzki ben serenqy sarikaya ile bir iliski icerisindeyim oyle degilmi ama sunu bilinki hepiniz yaniliyorsunuz allaha sukur ben daha oyle bir kizi sevecek kadar salak olmadim lutfen yorumumu okuyanlar cevaplasin.;-)

  88. Anonim dedi ki:

    serenay bin kat hepsinden güzel

    • serenay sarıkaya dedi ki:

      saol canım ama herkez böyle bir şarkı söylüyor yani ama sen beni beğenmişsin çok teşekkür ederim canım benim

  89. busra dedi ki:

    Abi çok iyi yaa 😀

  90. sude dedi ki:

    Çok guzel sarki soyluyor serenay sarikaya

  91. serenay dedi ki:

    Aptal sen bana nasil cevap verirsin sensin o merakli melehat sende hic saygi yokmu terbiye yokmu sen ne hakla bana cevap verirsin aptal utanmaz

  92. murat dedi ki:

    Serenay sana asik oldu seni opmek istiyorum

  93. elif dedi ki:

    Cok guzel sarkibsoyluyorvserenay sarikaya

  94. selin dedi ki:

    şarkı çok güzel

  95. selin dedi ki:

    şarkıya bayılıyorum…..

  96. serenay sarikaya dedi ki:

    Ben cok guzelim degilmi kizlar

  97. serenay sarikayi dedi ki:

    Meraba kizlar napiyor sunuz

    • serenay sarikaya dedi ki:

      Arkadaslar ben cagatayi hakcagatay gibi etmiyorum ben kaliteli insanlari hak edecek ne taptimkiiiii………o benden iyilerine layik +ben bu sarkiyi soylerken asil asik olmayacagim kisiye asik oldum onuda kimse tahmin edemez.

      • çağatay ulusoy dedi ki:

        bk canım serayım doğru söylüyosunda s-yani sen benden güzel söyledin ama nasıl olsa birbirimizi sewiyoruz

      • ada dedi ki:

        Bence siz cidden serenay veya çağtay olamazsınız amakeşke olsanız ne güzel olurdu demi yaaaa……

      • NAZLI IRMAK SARIKAYA dedi ki:

        ÇAĞTAY MEDCEZİRDE ÇOK GÜZEL ROL YAPIYON 🙂 <3

  98. sanene meraklı melahat dedi ki:

    İsyaaaan=( Sefgilimden ayrildim bu sarkiyi dinliyorum hep..

  99. ilayda dedi ki:

    en sevdiğim şarkı kadir çok abartıyorsun

  100. ilayda dedi ki:

    bence çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ali preze atma

  101. elif miray dedi ki:

    varya ben bu şarkıyı okulda konser vererek başladım sonrada duramadım işte 😀

  102. sultan tita celeby dedi ki:

    harika bir sarki bu yaaaaaaaa

  103. isimsiz dedi ki:

    cooookkkkkkkkk güzellllllllll

  104. demet dedi ki:

    bence çok güzel bir şarkı bebek gibi ağlayasım geliyor

  105. malak salak dedi ki:

    çooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:)

  106. hilal dedi ki:

    aynen yaaaaaaaaaa:)

  107. Anonim dedi ki:

    yapilir

  108. Anonim dedi ki:

    BENCE SERANAY SARIKAYA HEPSİNDEN İYİ SÖYLEMİŞ MEDCEZİRDE.

  109. gamze hasik dedi ki:

    bence hiç güzel değil emre aydın daha güzel şarkı söylüyor helekidepresyonayım daha güzel anlaınmı halil sezaibirdeşarkılarına özen göster

  110. Anonim dedi ki:

    doslarımız doslugunu zayıfladıgnı farkına varmak gücsüs dosllugnun kanıtıdır

  111. *kşüşşi,., dedi ki:

    doslarımız doslugunu zayıfladıgnı farkına varmak gücsüs dosllugnun kanıtıdır

  112. asya dedi ki:

    bence çok güzel dünyanın en güzel şarkısı

  113. zınar dedi ki:

    çok gggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzeeeeeeeeeeeellllllll bayıldım h3 n2 gribine yakalandı

  114. Anonim dedi ki:

    Benim bu derdim

  115. halil dedi ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkk güüüzelllllllllllllllllll söylüyor

  116. halil dedi ki:

    çok güzel söylüyorr

  117. kadir dedi ki:

    bence cok guzel soyluyo butun unlulerden teprıkler aynaaaa

  118. ALİ dedi ki:

    abi çok acikkkklı yaaaaaaaaaa 🙂

    • eleştirici_1numara dedi ki:

      bence acıklı değil ama söyleyene bağlı O ses türkiyede Ayda çok güzel söylüyordu.o bu şarkıyı söylemeden önce bilen bir kaç kişi vardı yani bu acıklı bir şarkı değilll ssadece ayda nın söyleyişi anlamak çok mu zor herkeze aynısını söylüyorum

      • Berfin yıldırım dedi ki:

        Bence bu şarkı gerçekten aşık olanlar için ❤️❤️❤️❤️aşkınıza sahip çıkın yoksa ellerinizden kayıp uçabilir❤️❤️❤️❤️

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Aleyna Tilki Sen Olsan Bari Sözleri
Yukarı