Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Hasan Dursun Anneciğim İlahi Sözleri



Anneciğim, kimi zaman umutsuzca seni ararım

Issız çölde serap misali hayalini yaşarım

Gözlerimde canlanır gülen gözlerin

Kulaklarımda çınlıyor sımsıcak sesin

Alışmak zor sensizliğe

Anne nerdesin, nerdesin anne.

Anneciğim, giriyorsun kimi zaman düşlerime

Yüzün solgun, tedirginsin, sakın beni düşünme

Ektiğin tohumlar bir bir yeşerdi anne

Öğütlerin fidan oldu boy verdi anne

Mekânın cennet olsun rahat uyu anne

Rahat uyu anne, rahat uyu anne



Kategori: İlahi Sözleri
Hasan Dursun Anneciğim İlahi Sözleri sözleri , Hasan Dursun Anneciğim İlahi Sözleri şarkı sözü, Hasan Dursun Anneciğim İlahi Sözleri lyrics , Hasan Dursun Anneciğim İlahi Sözleri şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Grup Hilal – Gel Allah’a

Grup Hilal Gel Allah’a ilahi sözleri Gel ki Yaradana kul olasın Sende muhabbet ile dolasın Gel ki aradığını bulasın Gel...

Dursun Ali Erzincanlı – Selam Sana Nazlı Nebi

Dursun Ali Erzincanlı Selam Sana Nazlı Nebi İlahi sözleri Selam sana nazlı Nebi Selam sana gözbebeği Mevla’nın kudretiyle selam. Selam...

Hasan Dursun – Derman İsterim

Hasan Dursun Derman İsterim ilahi sözleri Derman isterim ben derman sende rahmet sen de ferman ya Rabbena sana geldim biçareyim...

Sur İlahi Grubu Tevhid Etsin Dilimiz

Sur İlahi Grubu tevhid etsin dilimiz ilahi sözleri Tevhid etsin dilimiz illallah hu Pak olsun hem kalbimiz illallah hu Sırlar...

Adı Güzel Kendi Güzel Muhammed İlahi Sözleri

Canım kurban olsun senin yoluna, Adı güzel, kendi güzel Muhammed, Şefâat eyle bu kemter kuluna, Adı güzel, kendi güzel Muhammed...

Enes Kurt feat. Geeflow – Esselamu Aleyke

Enes Kurt: O Allahin rasulü Ümetin gözün Nuru dünayının yaratiliş sebebi selam sana Ey nebi kalbim özleme dolu gönlüm huzurla...

Celaleddin Derman – Affına Sığındım

Gâfil olup yanmam boşa Ortak koşmam Sana haşa Nolur gâflet verme başa Affınâ sığındım Ya Rab Koştum sâğa koştum sola...

Maher Zain – Assubhu Bada Türkçe Çeviri

Maher Zain Assubhu Bada Türkçe Çeviri Sözleri Sabah nurunu O’nun (s.a.v.) çehresinden aldı Gece ise karanlığını O’nun siyah saçlarından aldı...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. talip dedi ki:

    Annesizliği kimseye yapmasın allahım

  2. beyza dedi ki:

    Ben beyza annem ilahisini dinledikçe hüzünleniyorum yüreğine sağlık hasan dursun

  3. beyza dedi ki:

    Ben bu annem ilahisini çok seviyorum ağzına yüreğine sağlık hasan abi çok güzel bir ilahi olmuş.

  4. KADER dedi ki:

    Allahım ne güzel bir şey allahım benim annem de annem bu ilahisi çok seviyor

  5. gülsüm dedi ki:

    çok güzelmiş acayip beğendim süperrrr

  6. saide dedi ki:

    😖😪😥😥😥Çok ağladim

  7. büşra aylin dedi ki:

    süper abi çoooooooooooooooook beğendim bi ağlıyorum bi seviniyorum ve hüzünleniyorum

  8. büşra aylin dedi ki:

    süper abi çoooooooooooooooook beğendim bi ağlıyorum bi seviniyorum

  9. büşra aylin dedi ki:

    süper abi

  10. annen dedi ki:

    oğlum çok beğendim canım

  11. aylin dedi ki:

    ben bu şarkıyı dinlediğimde hüzünleniyorum

  12. hamide dedi ki:

    ilahileri dinledikçe dinleyesim geliyor çooooookkkkkkkkk güzelllll

  13. Hazel dedi ki:

    İzledikçe hüzünleniyorum…😢😢😳😳😟😟😭😭😭

  14. Behlil buyuksopa dedi ki:

    Gelcek ten çok begendim hiç birşeye benzetemiyorum mükemmel annelerimizin kıymetini bilelim onlar bizi büyütüp besledi mükemmel coook begendim allah razı olsun hayırlı akşamlar yüce rabbim bizi a nnelerimizden uzak tutma amin 😘

  15. ben seda dedi ki:

    süper olmuş

  16. seda dedi ki:

    çok güzel bir ilahi annesin kıymetinin bilmesi gerekdiğini anlatıyor.insanın annesinin sağ olmasına gerek yok vefat etsede insan arkasından bir yasin gerek bir fahtiya okumalı . yanlış anlamayın benim annem allaha şükürler olsun .ama yinede beni çok duygulandıran bir ilahi teşekür ederim.

  17. Beril dedi ki:

    Ben çok beğendim annemizin değerini bilelim annem için ağlıyorum mekanın cennet olsun anne.

  18. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar ben hafizeliğe gidiyorum orada bu ilahiyi söylersem herkes ağlar bide daha yeni başladık

  19. yaren dedi ki:

    çooooooook guzel

  20. gizem dedi ki:

    bu ilahiyi dinledikçe hüzünleniyorum ❤❤❤

  21. menekşe dedi ki:

    çok güzel bir ilahi çok seviyorum

  22. Adınız dedi ki:

    Çok güzel .Dinlerken hem ağladım hem de ağlattım .ağzınıza sağlık.:-)

  23. selin dedi ki:

    Bence acayip güzel.Benim annem de vefat etti.Bu yüzden bu ilahiyi çok seviyorum.bir şey söyleyeceğim herkes annesinin değerini şimdiden bilsin❤❤❤

  24. ayça dedi ki:

    Bence acayip güzel.Benim annem de vefat etti.Bu yüzden bu ilahiyi çok seviyorum.bir şey söyleyeceğim herkes annesinin değerini şimdiden bilsin❤❤❤

  25. Anonim dedi ki:

    İLLEDE AŞK

  26. Anonim dedi ki:

    Benim annem yok ve illahi çok güzel herkez annesinin kıymetini bilsin😑

  27. Hasancan dedi ki:

    Oncelikle cook güzel bir ilahi ayrıca insanın dinledikçe dinlemesi geliyor

  28. Sevgi dedi ki:

    Cooooooooooooooook güzel………….

  29. mustafa dedi ki:

    ağlamamak için kendimi zor tuttum arkadaşlar

  30. Anonim dedi ki:

    Çok güzel bir ilahi ☺😊

  31. Anonim dedi ki:

    Süper bir ilahi bayıldım

  32. rümeysa dedi ki:

    ben zaten hayranıyım bu ilahinin öksüz olan kişiler için bu ilahi her zaman mutlu olun işallah

  33. anonim dedi ki:

    mükemmelfakat çok duygusal bir kız vardı annesi vefat etmiş builahi benden ona gelsin

  34. anonim dedi ki:

    çok güzel çok anlamlı ve çok duygusal bir ilahi . allah anasız babasız bırakmasın

  35. minecan dedi ki:

    yes:)harika muratcım beyendim

  36. mine ve can dedi ki:

    cok güzel diyecek bir söz bulamıyorum 🙂 (: ;( 🙂 \/ :)” herkese tavsiye ederim 🙂

  37. zeliha dedi ki:

    Arkadaşım çok güzel ya inşa ndinledikçe tekrar dinleyesi geliyo ama daha güzae lbi ilahi biliyorum güllere Vurgunum diye bir ilahi o çok daha güzel dinlemenizi tavsiye ederim

  38. elif dedi ki:

    Arkadaşım çok güzel ya inşa ndinledikçe tekrar dinleyesi geliyo ama daha güzae lbi ilahi biliyorum güllere Vurgunum diye bir ilahi o çok daha güzel dinlemenizi tavsiye ederim

  39. zeynep dedi ki:

    <3 <3 <3 <3 <3

  40. zeynep dedi ki:

    harika bir ilahi ben bayılıyorum resmen çok beğendim benden yana olsa herkese dinletirdimama elimde değil yinede herkesin dinlemesini ediyorum 🙂 🙂 🙂

  41. damla dedi ki:

    annecigim ilahisi gerçekten çok güzel bir ilahi fakat ben onuı okurken çok duygulanıyorum ama olsun ben yinede okumak i,sterim çünkü ben annemi çok seviyorum işte bu yüzden ben annesini kaybetmiş olanlara söylüyorum ki hiç bir zaman duanızı eksik etmeyin ki mekanı cennet olsun

  42. Anonim dedi ki:

    Cooook güzel yaaa bunu biliyorum:-) allah annesi babasi olmayana yardim etsin

  43. damla dedi ki:

    biz sınıf arkadaşlarımızla beraber anneler gününde söyledik çok güzel bir ilahi bayıldın süperrrr

  44. efe dedi ki:

    bencede söylenecek bişey yok harika çok güzel bu ilahiyi çok beğeniyorum

  45. helin dedi ki:

    vallahi süper kübra kardeş sende bizi ağlattın yazdıklarınla babası vefat eden arkadaşınında duacısıyız

  46. meltem dedi ki:

    abiiiiiiiii süperrrr yaaaaaaaaaaaaa

  47. kübra dedi ki:

    AĞLADIM BENİM ARKADAŞIMIN BABASIDA VEFAT ETTİ

  48. sude dedi ki:

    söylenecek söz yok herkes dinlesin.çooook güzel ya

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı