Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım



Aşkdan ölen tekrar ölmez diyorlar
Kırılan kalp tekrar sevmez diyorlar
O gitti bir daha gelmez diyorlar
Söylesene Söyle İnanayım mı ?
Söylesene Söyle İnanayım mı ?

Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum

Akan gözyaşımı kurut diyorlar
Coştu deli gönlüm durult diyorlar
Unut artık onu unut diyorlar
Söylesene Söyle İnanayım mı ?
Söylesene Söyle İnanayım mı ?

Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum

Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum

Gönlüme dikili mezar taşına
Beklme yazdırdım boşu boşuna
Sevmemiş diyorlar Allah aşkına
Söylesene Söyle İnanayım mı ?
Söylesene Söyle İnanayım mı ?

Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum

Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum



Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım sözleri , Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım şarkı sözü, Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım lyrics , Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Hakan Keleş ft. Serdar Sevinç – Beni Benden Alırsan

Hakan Keleş Beni Benden Alırsan Sözleri Beni Benden Alırsan,  Seni Sana Bırakmam.  Yanı Başımda Olsan Da,  Bir Adım Bile Atmam. ...

Hüseyin Kağıt – Tahtını Yaptırdım

Allah bilir ne deyim, sensiz bir tek dileğim Allah bilir ne deyim, sensiz bir tek dileğim Senden önce öleyim, birgün...

H.İ.S. – Çakıldık

Kuş gibi uçacağız sanırken Taş gibi yere çakıldık Yine de eğlenceli olduğunun farkına vardık Hadi her şeyi başa sarıp yeniden...

Hüseyin Kaya Deveyi Düzde Gördüm

Deveyi düzde gördüm Sürmeyi gözde gördüm Şükür olsun Mevlama Seni bu Güzde gördüm Deveyi düzde gördüm Sürmeyi gözde gördüm Şükür...

Hayat Eski Günlerdeki Gibi

Hayat Eski Günlerdeki Gibi Şarkı Sözleri Yerinde Mi Hala Sendeki Her Şey Bıraktığım Gibi Mi Çiçek Kokun Yine Saklı Mı...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. damla diyor ki:

    mukemmel.cok guzel harika bir sarki yani tirnak icerisinde bilirtiyorum.

  2. amet diyor ki:

    çok güzel

  3. hadise diyor ki:

    oses izliyor musun alex?

    • alex diyor ki:

      izliyorum çoooooooooooooooooook güüüüüzel

    • zeynep sude diyor ki:

      evet beyendim güzel şarkıymış biraz ingilizce konuşıyım yes ılike campig anladıysan yes anlamadıysan no aslında şarkının yorumuyla hiiiiiiiç alakası yok biraz başka bişey yazıyım dedim ı love you

  4. hadise diyor ki:

    hayir yok

  5. arzu diyor ki:

    tek kelimeyle harika

  6. Anonim diyor ki:

    bu şsrkı tmm benlik ben bu şarkının hayranıyımm ssssüüüüüüüpppeeeerrrrrr

  7. Anonim diyor ki:

    bu şsrkı tmm benlik ben bu şarkının hayranıyımm ssssüüüüüüüpppeeeerrrrrr <3

  8. blackstone diyor ki:

    Cok güzel, harika bir şarkı. Şu an tam bana göre…

  9. eren diyor ki:

    sssüüüpppeeerrr

  10. enbiya büyük diyor ki:

    benim sevgilim yok ama bu şarkıda cok güzel altarnatif ama bayıldım yaaa en sevdim şarkılardan birisi sevgilimiz olsaydı böyle şarkılar dinlerdik sevgilimiz yok yinede böyle şarkılar dinliyorum hakımızda hayırlısı

  11. Anonim diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrr.

  12. Mersa Melissa diyor ki:

    Senin sevgilim var mı

  13. Mersa Melissa diyor ki:

    Merhaba ben Mersa sen kimsin

  14. Anonim diyor ki:

    sevgilinvarmı

  15. Anonim diyor ki:

    ÇOKKKKKKKKKKKKKKK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  16. Ulviyye diyor ki:

    Çoox beyendim sozleride super.

  17. gizemli kız diyor ki:

    bencede yani çooook güzel:))

  18. fato diyor ki:

    çok güzel bir şarkı çoğu kişil tarafından sevilen bir şarkı zaten.

  19. feyza diyor ki:

    çok güzel şarkı sözleri ve ben şuan hem söylüyorum hem de dinliyorum

  20. eren diyor ki:

    Çoooook güzelllll

  21. sebahat diyor ki:

    ŞARKI ÇOK GÜZEL……..BEN ÇOK BEĞENDIM….AŞKI ANLATMIŞ SANKI BURADA AMA ÇOK GÜZEL……..

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı