Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Kolera – Bir Dilek Hakkı (İnziva)



Ben Esen rüzgarla geldim bir Eylül günü
Ağaçtan düştüm bu asfalta terkedildim
Bir yanlızım , yanlızlığımı paylaştım
Paylaştıkça yanlızlaştım
İlkokulda arkadaştım lisede şeytanlaştım
Çünkü şeytanla tanıştım saflık benden güçlü bir zaman
Ben de güçtüm gel zaman git zaman
Kolo mübarek olsun gazan burda olsa da ahirette olmasın tasan
Her an kırılmaya hazır bir biblo gibiyim köşemde
Üzülürüm renkli bilyelerim eteğimden düşerse
Bana da büyük sürpriz oldu tek başınalık doğrusu
Dalımda var tatlı meyve herkezin gözü bende
Aleyhimde yapmak istedikleri şey ölüm vuruşu
Bilir misin üç kuruşu bunlar insanların dolduruşu
Tek arkadaşım Sago’m bir de gardaşım
Ona değerdi bana gelen tüm kahpelerin kurşunu!!!

İrem olsa da mekanım ağlarım seni baş gözünüde ben bir görem
Haftada bir Cuma yetmez ki bana seni her an her an hisseden
Olsa da bir dilek hakkım benim için birşey dilemeni istesem
Tek isteğim aslında benim seni istediğim gibi beni istemen

Bana derler yıllardır ; yer kul Hakkı
Sen kendi defterini düşün çok bilmiş 2 kulaklı!
Bir arkadaşım vardı kara saçlı ve de pasaklı
Yaptığı hareketlerin hepsi birden yasaklı
Çiftçi ; kargalardan ,balıkçı ; deniz analarından
Bense ; sizden bıkkınım..
3 dostum vardı birisi öldü
Birisi hayatımın en güzel gününde sırtını döndü
İnanmak istediğim ; yılların gücüydü..
Yıllar geçtiğinde gördüm hepsi birer öcüydü
Dostum ayağımın altında ezilen b*k böcüğüydü
Güven ve güvensizlik ortası ikisinin bocası
YaLanın geLini ihanetinde kocasıydı
İtile itile kuyuya düşeceksin kim itti bilmeyerek..
Durmadan ağlayacaksın gözlerini silmeyerek
Şahit olacaksın gözlerinle görmeyerek
2 kürekle defnolacaksın sonunu bilmeyerek

İrem olsa da mekanım ağlarım seni baş gözünüde ben bir görem
Haftada bir Cuma yetmez ki bana seni her an her an hisseden
Olsa da bir dilek hakkım benim için birşey dilemeni istesem
Tek isteğim aslında benim seni istediğim gibi beni istemen



Kolera – Bir Dilek Hakkı (İnziva) sözleri , Kolera – Bir Dilek Hakkı (İnziva) şarkı sözü, Kolera – Bir Dilek Hakkı (İnziva) lyrics , Kolera – Bir Dilek Hakkı (İnziva) şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Kamer Can İzvermez Hiç

Şarkıcı Adı: Kamer Can İzvermez Şarkı Adı: Hiç Ne yaptığını sorduğumda verdiğin “hiç” cevabıyım Ne denli önemliyim bedelli cevabının İnançsız...

Kalben – Sadece

Yatak boş, Oda boş, Ev boş. Duvarlara vuran ışık Yüzümde karanlık. Yine mi sen, Bayram günü gibi gelen? Kaçamadım, Külleri...

Koray Candemir – Yakın

Bir Işık Düşerse, Üstüne Basma, Daha Yakınlaşır, Korkarsın. Bir Leke Silmeye Gör, Leke Kalır, Sen Çıkarsın. Bir Işık Düşerse, Üstüne...

Koray Candemir – Son Durak

Sevişmeler, Öpüşmeler, Anlık Gelen Ürpertiler, Hep Yarım, Yarım, Yarım, Kaldı. Hayal Kurup Uzanmalar, Sessiz Sakin Sarılmalar, Hep Yarım, Yarım, Yarım...

Koray Candemir – Pişmanım Bebeğim

Ah…o duruşun var ya Ah…o bakışın Beni, beni, beni Deler geçer Ah…o yatışın var ya Ah…o sevişin Beni, beni, beni...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. MERYEM diyor ki:

    bence de süper bi şarkı yaaaa

  2. elif gamze mantı diyor ki:

    sana bayılıyorum lolera en sevdigim müzik bir dilek hakkı hepsini biliyorum senin izinden gidicem seni ve sagopayı çok seviyorumkolera

  3. Hepsi birer öcüydü diyor ki:

    güzel ama ben emo degilim kız olan msn pls

  4. blue__angel diyor ki:

    Bence süüpppperrrrrrrrrrrrr.Ama zaten KOLERA nın bütün şarkıları güzelllll :):):)

  5. ChidLembiqh_3m0 diyor ki:

    q0L0 seni cok swiyorum

  6. ChidLembiqh_3m0 diyor ki:

    sarqı cok güzellllll ne diebilirim qi
    yha bide bisey sorcam kolera beeyaz show’a qeldiqinde dedin qi hüzünlüysem hüzünlü yazı0rumm fln dedin hayatıma göre sarkılarımı da öle yazıorum dedin
    bu sarkı da da 3 dostum wardı birisi öldü birisi hayatımın en güzel gününde sırtını döndü.. ßunu gercek yasamında yasadın mı ? yhani böle bi olay oldu mu mesela senin hayatının en güzl gününde arkadasın sırtını mı döndü cok mraq ediorum ?????

  7. ChidLembiqh_3m0 diyor ki:

    ßide sizdn bisi isdiorum sago ve qolo
    Tripkolik’i yanınıza aLın daha daha cq swerim faLa mCq

  8. ChidLembiqh_3m0 diyor ki:

    öLürüm nan sana qolo sni cq swi0rum saqoyuda (Saq0LeRa)’mmMm

  9. hazal diyor ki:

    SEN DE ŞARKILARINDA SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRR SİZİ ÇOK SEWİYORUM TEK DİYECEGİM ALLAHINA KADAR (REPÇİYİZ)

  10. rap manyaqı diyor ki:

    superrrrrrrrr

  11. EmOş diyor ki:

    SÜPERSİN KOLO HERZAMAN Kİ GİBİ BAŞARILARININ DEWAMINI DİLİYORUZ SİZİ SEVİYORUZ SAYGILARRR ….

    • hazal diyor ki:

      ya resmen müdürlüge dilekçe yazar gibi no tyazmışsın ya bu dewirde repten anlayan kalmadı

  12. Pessimist_Esma diyor ki:

    yhaa süper ötesii yaa bitiorum koloyaa sagomda süper sölüooo ölürüm sizeeee süpersiniz hep destek verioruz pessimistizz geri dönüş yokkkk=)

    • pessimist ß3RF!/\/ diyor ki:

      bencede yha süper hem zaten bhen kolo ve sago hayranıyımmmmmmmmmmm öüyorum onlar icin

  13. ibrahim diyor ki:

    güzel şarkı anlamlı buldum ikiside çok inançlı insanlar ama fazla melankolik sagopa çok fazla karamsar olmamalı insan

  14. SELİNA diyor ki:

    ÇOK GÜZEL

  15. SELİNA diyor ki:

    KOLERA SENİ ÇOK SEVİYORUM AMA ÇOK HIZLI SÖYİYOSUN O YÜZDEN SANA YETİŞEMİYORUM TÜM ŞARKILArını ezbere biliyorum saGOPAYI DA BİLİYORUM ONON DA TÜM ŞARKILŞARINI EZBERE BİLORUM

    • hazal diyor ki:

      SELİNAMISIN NESİN YA KOLOYA ÇOK HIZLI SÖYLÜYO DİYOSUN DA NSL SÖLEMESİNİ BEKLİYODUN? UZUN HAVAMI ÇEKSEYDİ SEN ONUN MÜZİKLERİNE YETİŞ DİYE SAÇMALMA REP HIZLI SÖYLENİR KIZIM TABİ ANLAYANA

  16. ilayda diyor ki:

    süperr bi parçaa ceza ayben saqo koloo hepsii müthişLerr sesiidee süperr koLonunnn 10 numara bii parçaa

  17. dilan :) diyor ki:

    KOLERA’m
    ne aybenı ..ayrım yapmak yok tabiki.ama KOLERA bnm için her zaman farklı olacak..sarkılarını cok beğenıyorm ben de rap sarkı yazıyorm ;ama sago ve kolodan baska ii rapçi olamaz..ve kolera sen elınden gelenı yapıyorsun bizim için bu coook güzel bişey.hanı sago nun bir sözü varya mıkrofona parayla bakanlar sen öyle deilsin her zaman için bizim gözümüzde farklısın…:) seni çk seviyorm .!

  18. ezGi - saGo diyor ki:

    siz mükemmelsiniz gerçekten yemin ederimki üstünüze kimseyi tanımam !!

  19. MéRwé diyor ki:

    Hariqaaaa HaRiqaaaa HaRikaa başKa bşe buLamıoRuuum yneee koLodan 1o numaRa bi pRçaa

  20. rapın kraliçesi tuba diyor ki:

    kolera sen bizim için elinden geleni fazlasıyla weriyorsun bizde sana saygi ve sewgi weriyoruz rapçı kızlardan en çok sana we aybene özeniyorum bize en büyük seyi ögrettin kızlarında herseyi basarabilecegini ben rapçı lmayı çok istiyorum ama benim hayyallerim hep yıkılır ama ben bu isin arkasından gidecegim amacıma ulasacagım

  21. diloş diyor ki:

    bencede çoook uyumlular ikisine de bayılıom ayrıca çook gzel sarkılarınız war tam destek arkanızdayımm yola dewam kolo sago:)

  22. rapçı kısss diyor ki:

    ayla asal sana bişi sölicem ceza bir no sa neden kolerayı dinliosun demek ki sen 2 nosun kapakkk kapak kapakl olsun sanaaa

  23. rapçı kısss diyor ki:

    kolo nun her şarkısı güzel ama bu en güzellleri tabi çok güzel kolommmm

  24. ayla asal diyor ki:

    ceza daha iyi 1 no

  25. yaren-kolo diyor ki:

    yhaa koleraya bayılıyorum yhaa sagopa ve kolerayı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yhaa kolo çok şeker bi kız sagoda yakışıklı çok uyunmlusunuz ve şarkılarınız bir numara ceza berbat

  26. esma diyor ki:

    ya bu kadar olur yhaa…MütHİişŞŞŞş..

  27. rüveyda diyor ki:

    normalde kolerayı pek dinlemem ama bu şarkısı süpeeerrrr olmuşş. tebrikler koloo…

  28. beyza diyor ki:

    kolom süpersin yaa çoq süper bi şarkı hel
    al sana süepr yhaaa

  29. abdullah diyor ki:

    süper bi şarkıya.yolun açık olsun kolera.

  30. Merve İroshh diyor ki:

    sprrbi şarkı hastasıyım bu şarkının nede olsa kolera yaptı!

  31. selin diyor ki:

    super yha

  32. ismail diyor ki:

    mükemel bi şarkı

  33. ooyoyoyo diyor ki:

    helal sana ya

  34. !..KoLeRa..! diyor ki:

    Ellerine Sağlık KoLeRa çhok Güsel Bi şarkı

  35. b-girl-cns diyor ki:

    süpper bi şarkı yhaa

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı