69 yanıt

  1. sanane
    18 Nisan 2015

    eksik varrrr

    Cevapla

  2. beyza
    26 Mart 2015

    çok güzel bir ilahi koroda söylicem

    Cevapla

  3. sevda
    22 Mart 2015

    bu ilahinin notalari varmi?bu ilahiyi söyleyen Ertugrul bey e ulastim kendiside vermiyor notayi..bilen varmi?kutlu dogum haftasinda orgla calip söyleyecegiz..

    Cevapla

  4. Anonim
    22 Mart 2015

    notalari varmi ..Kutlu dogum haftasinda söyleyip pianoyla calacagiz

    Cevapla

  5. sude yanık
    04 Temmuz 2014

    ben de bu ilahiyi çok sevdim çok güzel

    Cevapla

    • zehra yosun
      14 Ocak 2015

      çok güzel bizm sınıfa din hocası açtı herkes ağladı

      Cevapla

    • zeynep pekgöz
      23 Şubat 2015

      ben bunu sevdim kardeşim dinleyrek uyuyor dinlemenizini tavsiye ediyor

      Cevapla

  6. sude yanık
    04 Temmuz 2014

    çok güzel bir ilahi bayıldım

    Cevapla

  7. sude
    04 Temmuz 2014

    çok güzel bir ilahi bayıldım

    Cevapla

  8. Anonim
    04 Haziran 2014

    sovi peygaber aşı alah dostududur

    Cevapla

  9. sude nur
    21 Nisan 2014

    çok güzel bir ilahi. bu ilahiyi okul korosunda söylemek onur verici bir duygu

    Cevapla

    • azra sinem kav
      06 Temmuz 2014

      ben söyledim

      Cevapla

  10. RABİA
    09 Nisan 2014

    BENDE ŞİİR YAZARIM NE VAR

    Cevapla

    • RABİA DEVELİ
      09 Nisan 2014

      ÇOK GÜZEL

      Cevapla

  11. marziye
    28 Mart 2014

    çok güzel ben de bunu koroda söyleyecem çalışmam lazım

    Cevapla

  12. elif sude
    19 Mart 2014

    çok güzel bir ilahi ilahi korosunda söyleyecim

    Cevapla

  13. öykü
    27 Şubat 2014

    çok güzelllll

    Cevapla

  14. öykü
    27 Şubat 2014

    bu ilahi benim okul korosuna girmemi sağladı çok müthiş bir ilahi süperrrrrrrrrrrrrrrr

    Cevapla

  15. masal
    11 Şubat 2014

    arkadaşlar bu arada konuyla bep alaksı yok ama PİS YEDiLİ FİNAL YAPIYOR İZLEYEN VARSA CEVAPLASIN lütfen

    Cevapla

  16. şüheda
    09 Şubat 2014

    bu duygulu ve dinleye dinleye alışıyor insan alışmayı çalışıyor herkese noluyor herkes bir şarkı diyor bir ilahi diyor bence bu ilahi arkadaşlar

    Cevapla

    • ezgi
      10 Şubat 2014

      çok güzel ve ben bunu öncedende biliyordumo kadar güzel ki hatta bunu bana öğretmenim öğretti

      Cevapla

      • masal
        11 Şubat 2014

        bn bu ilahi tek 3. sınıfta öğrendim ve hala dinliyorum ezbere biliyorum kutlu doğum haftasında söyledik şimdi ise 7. sınıfa gidiyorum ALLAH RAZI OLSUN

        Cevapla

  17. duygu
    22 Ocak 2014

    bunu koroda söyleyeceğim çok yardımcı oldu:D

    Cevapla

  18. ali
    20 Aralık 2013

    Cemree veya herhangi biri ya da haticeeee bana burda oglanin konustigu yerlerin sozlerini verir misiniz???????

    Cevapla

  19. Alper
    18 Aralık 2013

    din kültüründe ezberlenecek şiir idi çok teşekkür ederim bir ismin ahmet efendim bir ismin de muhammed

    Cevapla

  20. ali
    21 Kasım 2013

    notası yok mu bunun??

    abi çok iyi yaa

    Cevapla

    • ezgi
      10 Şubat 2014

      haaaaaaaaaaaaaha aynı senin gibi

      Cevapla

  21. ali
    21 Kasım 2013

    tmm güzelde bunun hani notası yok mu???

    notası olsa iyi olurdu

    Cevapla

  22. huriye
    14 Kasım 2013

    çok güzel ilahi ben bu ilahiyi çok seviyorum

    Cevapla

  23. mehmet
    10 Nisan 2013

    bu illahi çok güzel ben hergun dinliyorum ama çok güzel

    Cevapla

    • Melike
      20 Nisan 2013

      Bugün 20 Nisan Peygamberimiz Efendi nin doğum günü onun için bir ilahi dinleyip bol bol salavat okuyalım olur mu ?

      Cevapla

    • ezgi
      10 Şubat 2014

      mehmet sen sözlerini biliyormusun

      Cevapla

  24. senem
    08 Nisan 2013

    çok güzel

    Cevapla

  25. emre
    05 Nisan 2013

    çok güzel

    Cevapla

  26. esra
    04 Nisan 2013

    dinleyince çok ağladım duygulu ve güzelbir ilhi

    Cevapla

  27. hatiçe
    28 Ocak 2013

    bu ilahi çok gusel çok duygulandim 5 mayıs 2013

    Cevapla

  28. idris
    17 Ocak 2013

    valaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaharika bol

    Cevapla

  29. zeynep
    22 Aralık 2012

    ilahi çok güzel birde müziksiz olsa daha da güzel olur.
    ilahiler müziksiz olur. duru sesle daha güzel olur.

    Cevapla

  30. beyza
    04 Kasım 2012

    yüce rabbimiz herkesin duvalarını kabul etsin-AMİN-

    Cevapla

  31. büşra
    24 Mayıs 2012

    ben bu gruba ve ilahilerine bayılıyorum

    Cevapla

  32. açelya
    25 Nisan 2012

    allah hepimizi doğru yola çeksin .bu ilahiyi okuyan herkez uzun ve mutlu bir ömür geçirsin inşallah.amin deyin lütfen

    Cevapla

    • ayşenur
      12 Haziran 2012

      bencede sana katılıyorum bu ilahi içimizdeki peygamber aşkını canlandırıyor.

      Cevapla

    • ezgi
      10 Şubat 2014

      aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      Cevapla

  33. demet
    17 Nisan 2012

    bence çooooooooooooook güzel ellerinize sağlık elleriniz dert görmesin

    Cevapla

    • sude
      17 Aralık 2012

      yaaa nolur klipteki bir paragraf okuyan erkeğin konuştuklarınıda gönderebilir misinizzzzzz:( performans ödevim deeee???? NOLURRRRR:(

      Cevapla

  34. şeyma
    17 Nisan 2012

    sevgili peygamberim (minik dualar) onu kutlu doğum da söyleyeceğim ona çalışıyorum arkadaşlar

    Cevapla

  35. beyza
    13 Nisan 2012

    çok güzel bir ilahi

    Cevapla

  36. seda
    11 Nisan 2012

    ya süper

    Cevapla

  37. guluş
    05 Nisan 2012

    dinle yazıyorum ne çıkıyoooooooooo hem de bu şarkı değil tamamııııııııı

    Cevapla

    • açelya
      25 Nisan 2012

      saçmalama lann

      Cevapla

  38. hnbvjhvb
    14 Mart 2012

    sarki katagorisine eklemek dogru olmamis yonetici!!!

    Cevapla

  39. cemre nur
    29 Aralık 2011

    ilahi şarkı değil.
    tüm ilahilerini severek yaşayarak dinliyorum

    Cevapla

  40. fghjk
    27 Aralık 2011

    çok güzel bir şarkı ağladım en sonu beni bitirdi

    Cevapla

  41. rumeysa
    21 Aralık 2011

    ben bu siteyi sevdim cok guzel ilahiler var ve sarkilar. harika

    Cevapla

  42. büşra
    24 Ağustos 2011

    bn çok güzel allahım benimde rüyama gel başımı okşa yanağımdan öp seni çok seviyorum.

    Cevapla

    • açelya
      25 Nisan 2012

      allah dualarını kabul eder inş .merak etme senn

      Cevapla

  43. sema elmacı
    21 Ağustos 2011

    çok güzel ve üzüntülü bi şarkı
    arkadaşım ezgi kardeşim seda ve ben çok ağladık

    Cevapla

  44. sema elmacı
    21 Ağustos 2011

    çok güzel ve üzüntülü bi şarkı

    Cevapla

  45. semanur
    18 Nisan 2011

    bana gtöre güzel yani süper olmuş

    Cevapla

  46. semanur
    18 Nisan 2011

    çok güzel bir şarkı vallla beğendim

    Cevapla

    • hatice
      16 Temmuz 2011

      sarkı değil ilahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Cevapla

  47. damla
    16 Nisan 2011

    ço güzel bir ilahı ben bunu konser halinde okicam çok heyecanlıyım

    Cevapla

    • seda
      29 Nisan 2011

      o ilahi şarkı değil dediniz yha size katılıorum iyice herkes saçmaladı.çok güzel bi ilahi

      Cevapla

  48. BaBaCaN’ss
    16 Şubat 2011

    minik duaların we tüm ilahilerin hastasıyım çok seviyorum !

    Cevapla

    • yasemin
      12 Haziran 2012

      Evet babacan bende dua grubuna hastayım

      Cevapla

  49. niğdeli kız
    25 Ocak 2011

    çok güzel size katılıyorum

    Cevapla

  50. damla
    19 Ocak 2011

    o ilahi şarkı değil

    Cevapla

    • cemre
      12 Haziran 2012

      Damlacığım sana katılıyorum bunu şarkı kategorisine katmak çok ayıp bir şey aslında ama ginede bunlarla yetinelim bence siz canınızı sıkmayın şimdi bunu kağıda yazdım.o kadar güzel bir ilahi ki dilimden düşüremiyorum

      Cevapla

  51. nikiy
    05 Mayıs 2010

    süper ilahi çok beğendim.bu arada burak seni çok seviom

    Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön