Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Murat Boz & Oğuz Berkay Fidan – Olmuyor



Alıştım ben sana her yerde sen varsın
Gözüm görmez oldu yokluğun çok acı
Bitmiyor geceler saatler geçmiyor
Zaman durdu sanki sen gidince

Ne kadar da zormuş aşkın gidişi
Umutsuz beklerken çaresiz kalbim
Tek suçum sevmekti ayrılık bedeli
Ağla ağla dönülmez geri

Olmuyor olmuyor ne yapsam olmuyor
Sensiz yerin dolmuyor
Bi gelsen bi görsen kalbim ağlıyor
Sensiz yerin dolmuyor





Pin It
Murat Boz & Oğuz Berkay Fidan – Olmuyor sözleri , Murat Boz & Oğuz Berkay Fidan – Olmuyor şarkı sözü, Murat Boz & Oğuz Berkay Fidan – Olmuyor lyrics , Murat Boz & Oğuz Berkay Fidan – Olmuyor şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Murat Boz Elmanın Yarısı

28 Kasım 2014 te vizyona girecek olan Hadi İnşallah filminin müziğini başarılı popçu Murat Boz seslendirdi. İşte Murat Boz’un seslendirdiği...

Murat Boz Kartel

90 ların popüler rap şarkısını Murat Boz tv8 deki 3 adam proğramında seslendirdi. Cartel bir numara en büyük Cehennemden çıkan...

Murat Boz Gülşen – İltimas

İçimi deliyor hasret Çok acıtıyor söyle yakmasın Bide gülüyor içinden Kendini bana vurdurtmasın… Bi bilsem sende kızıyor musun? Yoksa gezindin...

Murat Boz – Paraf

Sözcükler yetmez ki seni anlatmaya Güzelliklerin bitmez sensiz bir günüm geçmez Sınırları kaldırdım özgürüm Şimdi hayat benden taraf Sen yanımdaysan...

Murat Boz – İlk Anda

Adını koymakta herkes kararsız Yüreğe herkes tutarsız Sonunu bulmakta tutku zamansız Sevene kalpler duyarsız Bu kez aşkta sebebimiz olsun Geçiyor...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Anonim diyor ki:

    Harikasınız

  2. Nurgeldi diyor ki:

    çok güzel şarkı

  3. şevval nur boz diyor ki:

    fıstık gibi şarkı be bune yaaa:)

  4. aysel diyor ki:

    Bence oguz diilde murat cok guzel sarki

  5. DOĞAN diyor ki:

    ABİ EN NSEVDİGİM ŞARKI

  6. Yasemin diyor ki:

    Murat biz seni cok AMA cok seviyorum

  7. aydan diyor ki:

    ayyyyyyyyyyy murat boz caski klipind isdtirak ede bilsem cox guzel bir muhtesem klip ve sozleri bana cok ait saol ya ya ben ouz berkayada tesekkur ederim aci dindiriyor olmuyooooooor olmuyooooooooor

  8. asde diyor ki:

    şarkılara bayılıyorum

  9. asde diyor ki:

    şarkılar süper

  10. asde diyor ki:

    olmuyor olmuyor murat boz oğuz berkay fidanın şarkıları çok güzel süper

  11. zehra diyor ki:

    murat’in yine efsane sarkilarindan biri,hem murati hemde sarkiyi cok seviyorum oguzuda tabiki ;;;)))

  12. beyza diyor ki:

    harikasınız böyle şarkı bulmanıza başarılar dilerim

  13. ecenur diyor ki:

    oğuz abi sen çok yakışıklısın bide şarkılarını çok beyeniyorum

  14. pınar diyor ki:

    zaten ben oğuzu çok beğeniyorum birde muratla birleşince aşk işte aşk love

  15. Anonim diyor ki:

    zaten ben oğuzu çok beğeniyorum birde muratla birleşince aşk işte aşk

  16. ada diyor ki:

    seni çok seviyorum murat boz abi keşke yanımda olsan seni görmek istiyorum hayranımsın

  17. ırmak diyor ki:

    seni çok seviyorum oğuz murat değillllllllll

  18. rahime aydınlık diyor ki:

    çoooooooooooooooooooooooook güzelmiş murat cim

  19. ceren su diyor ki:

    bence bu klip harika ötesi murat boz değilde oguz daha tatlı :)

  20. Anonim diyor ki:

    Adamin dibisin …..

  21. bekal diyor ki:

    murat boz cok tatli klibi mukemmel otesi ay ben seni yerim

  22. ALONA diyor ki:

    SENI COK SEVIYORUM MURAT BOZ SANA HAYRANM

  23. ilayda diyor ki:

    ıyyyyyyyyyy

  24. merve diyor ki:

    seni seviyoruz…

  25. sevdinkişi diyor ki:

    seni sewiyorum murat box

  26. eylül t. diyor ki:

    ay cok güzel ya bnce

  27. eylül t. diyor ki:

    cok güzel ya

  28. aysenur diyor ki:

    murat bozu cok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  29. aysenur diyor ki:

    cok guzel sarki her gun dinliyorum

  30. murat boz diyor ki:

    bütün herkeze slmlar beni sevenler yorum yapsın

  31. Anonim diyor ki:

    abi çok iyi ya

  32. ayça diyor ki:

    çok güzelyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  33. duygu diyor ki:

    Kaslım benim

  34. özlem diyor ki:

    oğuz abi ne murat abi sizi çok seviyorum keşke görüşebilsek sizi görebilsem yanımda

  35. hadise diyor ki:

    benim şarkımda güzel değil

  36. rabia diyor ki:

    hadise murat bozun hayranı

    • bahar diyor ki:

      gerçekten mi? uyuyorlar ,yakışıyorlar eeeeeeeeeeeeeeee ne demişler kısmet ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat rahat uyu yar sana hakkımı hele ettim ………demet akalın…………

  37. rabia diyor ki:

    ben devamini göredim

  38. Zülal diyor ki:

    Merhabe ben zülal Murat Bozun tüm sarkilarini dinliyorum.Tabi onu cok begeniyorum.En büyük hayraniyim onun.Ben viyanadan yaziyorum ve onu tekrar viyanada görmek isterim.

  39. irem diyor ki:

    murat bozzzzzz çokkkk kıkanç hheee bak :)

  40. irem diyor ki:

    ama murat boz bıyıkları ve saçları çokkkkk güzel miş amam yaaaaa

  41. irem diyor ki:

    arkadaşlar o ses türkiyye bakınıyor musunuz beeee gadaşlar

  42. irem diyor ki:

    o ses türkiyede yıkıyorlar yanlız amama

  43. irem diyor ki:

    oooooooo benim aşıkkkkkkkmmmmmm yanlıs ben ona aşıgımmm he bak :)

  44. irem diyor ki:

    adam ama yakışılkı sanatçıları yıkıyor. hee :) bak bütün şarkıları yıkıyor…. heeeeeeeee

  45. irem diyor ki:

    lan sen murat bozun soyadı boz ben onun şarkılara bayılıyorum heee ball :)

  46. irem diyor ki:

    ben hep o bütün şarkıları çokkkkkk seviyorum ve dinliyorum yaaaaa keşke ben oraya gittseydim çokkk güzel olurdu oğuz berkayın şarkısı çokkkk güzel ve adam çokkkkkk yakışılı zaten yaaaaaaaaaaaa murat boz gene cokkkk bir yakışıklı heee bak yaaaaa ben o murat çokkkk seviyorum hee bak çokkkk aşık oldum ben ona yaaaaa o şarkılarına heee hayranım ben onu şarkılarıın hee bak……) :)

  47. irem diyor ki:

    çokkkkkkkkk güzel miş bu bunu hep beğeniyorum ben ki? hep onu o şarkıyı dinliyorum ben knkiler

  48. Anonim diyor ki:

    başarılar dilerim cok güzel

  49. ahmet diyor ki:

    çokkkkk güzelllllllllllllll………
    cok sevdim

  50. zerda diyor ki:

    hepinizi çok seviyorum

  51. zerda diyor ki:

    size,ten ,veriyorum oğuzhan abime de teşşekkür ediyorum ha bide zaten dinliyorum

  52. zerda diyor ki:

    ayem fayn thankyo teşşekür ederim şarkılarınız çok güzel ayem fayn thankyo otur sttam plis ha ha ha hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyybbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  53. esra diyor ki:

    murattttt I LOVE YOU <3 ASKIMMMMMMMMMMMMM

  54. gözde boz diyor ki:

    size bayılıyorummmm sizsiz olmuyooor özellliklede muratsıııız <3

  55. elif diyor ki:

    muratı çok seviyorum

  56. başak boz diyor ki:

    murataaaaa aşığımmmm aşkımmmmmmm

  57. hande diyor ki:

    muraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ben sana aşığım resmen sana bayılıyorum sesinin hayranıyım sen one sn bunu unutma

  58. seda kaya diyor ki:

    çok yakısıklısın sana çok hayranım seni seviyorum oğuz berkay

  59. döne diyor ki:

    siz çok yakışıklısınız sizi çok seviyorum

  60. döne diyor ki:

    oğuz abi sen bir harikasın ve yakışıklısın seni yakından görmek isterim

  61. esra diyor ki:

    cok güzel

  62. gerçekten çok güzel yıkılıyoo dinlemeden geçmeyin diyor ki:

    Melis

  63. ayla diyor ki:

    cok sevdim cok guzel insallah basarilarinin davami gelir

  64. ayla diyor ki:

    bu sarki cok iyi ben cok sevdim ibsallah beserilarinin davami gelir.

  65. sırma diyor ki:

    süper kesin dinleyinnnnnnn

  66. ebru diyor ki:

    çok güzel şarkı devamını dilerim başarılar

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı