33 yanıt

  1. merve ayşe t
    05 Temmuz 2014

    Sizi o kadar cok seviyorum ki inanın.anlatamam cok bsşarı ve de cok düzgün bir insansınız bunu bütün samimiyetimle.söylüyorum Allah başarılarınızın. devamını dilesin.:-) Canım Benim ya

    Cevapla

  2. merve ayşe t
    05 Temmuz 2014

    ASizi o kadar cok seviyorum ki inanın.anlatamam cok bsşarı ve de cok düzgün bir insansınız bunu bütün samimiyetimle.söylüyorum Allah başarılarınızın. devamını dilesin.:-) Canım Benim ya

    Cevapla

  3. merve
    10 Eylül 2013

    mustafa ceceliyi çok severek dinliyorum.ve buraya yorum yazan bazı kızlar delirmiş herhalde.bu yorumu yıllar sonra yazıyorum işe bak.bu arada mustafa ceceli,evli,mutlu,çocuklu,başarılı.eğerki bir insan ünlü bir şarkıcı olursa ceceli gibi olmalı.

    Cevapla

  4. gültekin
    06 Şubat 2013

    Ya nekadar aptalsınız mustafa ceceli hiç size bakarmı allah bilir adamın kaçtane var gerçi sizingibilere farketmez

    Cevapla

  5. selin
    17 Aralık 2012

    mustafa ceceliye hayran olmamak gerçekten insanın elinde olan bişey değil mükemmel bir şarkı..

    Cevapla

  6. sanem
    28 Kasım 2012

    mustafa cecelinin sesi çok güzel şarkıları ds güzel özellikle limon çiçeklerine bayıldım

    Cevapla

  7. sanem
    28 Kasım 2012

    mustafa ceceli gerçekten çok güzel şarkılar söylüyor gamzelerine hastayım yaa

    Cevapla

  8. meryam
    14 Mayıs 2011

    sarkilarin coook guzel ve muhtesem seni cok seviyorum ve hep baska alboumlarini bekliyourum

    Cevapla

  9. keiakumeak
    08 Nisan 2011

    bütün şarkıları çooooooook güzel hayranıyım. ölürüm ona…

    Cevapla

  10. bediha
    25 Ocak 2011

    sen bir harikasın senin her şarkın bir olay ne kadar güzel ve incecik bir sesin var sanada bu yakışır zaten

    Cevapla

  11. bediha
    25 Ocak 2011

    sen bir harikasın her şarkın bir olay ne kadar güzel ve incecik bir sesin var

    Cevapla

  12. özqee
    10 Temmuz 2010

    yhaaa sen süpersin şarkıların harika özellikle tenlerimizin seçimi sni çoookk seviorumm abicimm:)

    Cevapla

  13. elif
    06 Temmuz 2010

    çok sevindim sevgilinizin olmamasına ve çok istrerimki sizinle evlenmeyi. ama ilk önce parmagınızdaki yüzügü açıklayınız lütfen ayrıyetten yorumumu cevepsız bırakmayın. ben sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm.

    Cevapla

  14. mLsS
    29 Haziran 2010

    On numara bi şarkı mustafa ceceliden de bu beklenirdi zaten k.ç.arenadaki konserinde harikaydı diyecek laf yok ama ben evli olduğunu duymuştum ???

    Cevapla

    • crazymen06
      08 Şubat 2012

      selin neiş beni kandırdın farkındasın dimi

      Cevapla

  15. barbie
    27 Haziran 2010

    Mustafa Ceceli evli zaten uzayda yaşıyosun heralde sen

    Cevapla

  16. Selin
    26 Haziran 2010

    Mustafa ceceli abi (: ben sizin hayraniyim süper sarki yapioysunuz ya . msniniz varsa verebilirmisiniz .

    Cevapla

  17. mustafa ceceli
    25 Haziran 2010

    canlarım teşekkür ederim bende sizi çok seviyorum şarkılarımın mükemmel olduğunu duymak beni çok mutlu etti kızlar size haberim var benim sevgilim yok isteyen …. olabilirizzz

    Cevapla

    • Selin
      26 Haziran 2010

      sizi cok seviyorum ya .

      Cevapla

    • bitter
      27 Haziran 2010

      benim bildiğim mustafa ceceli evli…. sahtekarr

      Cevapla

    • tuğçe
      28 Haziran 2010

      mustafa ceceli adıyla yorum yazan kişi önce mustafa ceceliyi araştırsın öyle gelsin mustafa ceceli evli bilip bilmeden konuşmasın…

      Cevapla

    • melika
      05 Temmuz 2010

      ben melika gerçekten sevgilin yokmu ya ben sevgiliolmak istemiyorum sadece arkadaş ltf
      olmak istiyorum benimde sevgilim yok ama sadece arkadaş olmak istiyorum ltf rica ediyorum mustafa ceceli sadece bana yorum yaz yeter ama tek bana özel olsun ltf rica ediyorum olurmu beklicem yorumunu çok öptüm arkadaş olarak kendine iyi bak arkadaşım senin gibi arkadaşlara ihtiyacım var yormunu beklicem tatlım öp by ben çalışıyorum turizm ciyim

      Cevapla

    • Ayten
      08 Şubat 2013

      siziii çook seviyorum tüm şarkılarınızı ezbere biliyorum <3 <3

      Cevapla

  18. gelecek geçmiş
    08 Haziran 2010

    yaa gerçekten çok mükemmel bir şarkı değil bu şarkına bütün şarkılarına ve sana hayranım başarılarının devamını diliyorum

    Cevapla

  19. ertenelen yarın
    01 Haziran 2010

    süpeeer bi şarkı bayıldım….!!

    Cevapla

  20. güneş batımı
    01 Haziran 2010

    şarkı çok güzel muhteşem………

    Cevapla

  21. duduş
    12 Mayıs 2010

    ya bence şarkı mükemel gerçekten bitiyorum bu şarkıya

    Cevapla

  22. duygu
    06 Mayıs 2010

    şarkılar süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Cevapla

  23. seda
    26 Nisan 2010

    mustafa ceceli sana bayılıyom askımmm

    Cevapla

    • gizli hayran
      11 Mart 2011

      ben çokkk seviyorum her şarkısı güzel

      Cevapla

  24. özgür
    08 Nisan 2010

    ceceli ;

    fena adamsın ya nereden çıkıo bunlar alkolde almıosun bildiğim kadarıyla:) ınsanın böle şarkıları olması için ya alkolık yada kafayı kırmış olması lazım..

    şaka bi yana mukemmelsin…

    Cevapla

  25. canan
    30 Mart 2010

    şarkılarını çok beğeniyorum çok yakışıklı ve karizmatik birisin

    Cevapla

  26. yolcu
    13 Şubat 2010

    nasıl bir şarkı bu sewgili mustafa ne kadar güzel we ne kadar içten sesin kadife gibi hergün her an dinleyip ama bıkmayacagım bir şarkı sesine saglık be mustafam

    Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön