Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Olgun Şimsek – Üflediler Söndüm



Üflediler söndüm
Karanlikta gönlüm
HiÇ bilmezdim ama
Derindeymiş pek derdim

Baak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

Alklım nasıl şaşkın
SeWdam deli taşkın
Sen görmezsin amma
Narındayim ben aşkin

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşki
Oytur baştan yaz beni…



Olgun Şimsek – Üflediler Söndüm sözleri , Olgun Şimsek – Üflediler Söndüm şarkı sözü, Olgun Şimsek – Üflediler Söndüm lyrics , Olgun Şimsek – Üflediler Söndüm şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Ozan Doğulu feat. Hera – Öle Öle

Ask yine mi buldun tam da unuttum derken kalbime mi kondun Zateb heryer enkaz yuregimin ta ici de Ortalik toz,duman,viran...

Orhan Ölmez – Gel Ne Olur

Şarkı Sözü Gel ne olur Şimdi tam vakti Geç kalma ne olur Zaten ömrümüz geçti Kabullendim birçok şeyi Umrumda bile...

Onur Karan – Senden Sonra

Ne kadar oldu gideli Bilmiyorum geçen zamanı Zamandan saymadım zaten Sensiz geçen her anımı Hevesim kırık yüreğim buruk Ne olacaktık...

Orkun Enver – Gel Gel

Bendeki aşk durmadan hatırlatıyor ah seni Vazgeçmeyecek sol yanımdan Kaçsan o da yine zarar Açtığın o yaraları kapanmaz yine içim...

Omega – Güneşim

Sen varsın ya hayatımda Biter dertler sitemler Sen varsın ya hayatımda Kaybolur tüm hüzünler Ömrüm Güneşim Gülüşüm Hayatım sevinç gözyaşım...

Osman Fethi Ark – Kimselere Söylemedim

Yıllardır gurbette çektiğim çile Tüketti ömrümü ah diye diye Kimselere söylemedim derdimi Dağlara söyledim yar diye diye Yarim gel de...

Ömer Topçu – Geçer

Hep aynı hikâye gönlüm düşünce aşka Her ayrılık aynı, yalnız kişiler başka Hep aynı yalnızlık, aynı tanıdık telaş Hep aynı,...

Özhan – Anla Beni

Anla beni ne olur anla Çok derin yaralarım Kızma bana ne olur kızma Dertlerim i̇çimde bi yara Masum değilsin biliyorsun...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Günhan dedi ki:

    Çok guzel türkü. Bu sevgililer gününde bu türkü tüm sevgililere gelsin.

  2. Günhan dedi ki:

    Bu çok güzel türkü. Bu sevgililer gününde tüm sevgilileri gelsin.

  3. A.Faruk Sayar dedi ki:

    Çok güzel sözler çok güzel yorum.bu türküyü dinlexikden sonra türkü sevdiğimi anladım.sevgiyle kal Olgun Şimşek.

  4. huseyin dedi ki:

    Bi kizi sevdim o kiz benim icin oylesine deyerli ki ama simdi yok bi kazada vefat etti keske benide goturseymis yaninda bu muzigi her dinlediginde yaram aciliyor

  5. İsimsiz dedi ki:

    benim gibi Uzaktan gevenlere gelsin.

  6. damla boz dedi ki:

    biri cevap yazsın artık

  7. damla boz dedi ki:

    ve üflediler söndüm arkadaşlar beni dinlerseniz bu şarkıyı bide o ses türkiye den dinleyin bu yazanların hepsi beyinsiz valla , bir ben akıllıyım bu arada benimle sevgili olmak isteyen erkekler faceme istek göndersinler tamammı şitt kızlar beni kıskanmayın tamammı ha ha ha 🙂

    • Yasin dedi ki:

      Kafan mi güzel kızım senin bence kimsenin seni zerrre kadar kiskandigini falan da yok

    • Yasin dedi ki:

      Kafan mi güzel kızım senin bence kimsenin seni zerrre kadar kiskandigini falan da yok
      Kendini beğenmiş ukala

  8. ceren dedi ki:

    süper bir şarkı üflediler aşık oldum

  9. fatmA dedi ki:

    çok güzelllllllllllllllll

  10. mavis_zeytin dedi ki:

    Sevduume gelsun
    Rize-Muş

  11. macis_zeytin dedi ki:

    Kara gözlü sevdalıma gelsin

  12. aslı dedi ki:

    güzel ama yazılışları yanliş yazılmiş ama süper bir şarkı

  13. SEVİLAY dedi ki:

    /*BENİM GİBİ SEVGİLİSİ OLMAYANLARA GELSİN

  14. meryem dedi ki:

    benimde çoksevdigim aşkıma gitsin

  15. İREM dedi ki:

    SEVGİLİME GİTSİN

  16. miray dedi ki:

    buda güzel bir şarkı aşkıma gitsin

  17. dilara dedi ki:

    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  18. mevlüt dedi ki:

    ay nasıl güzel

  19. melek dedi ki:

    süperrrrrrr.bu şarkı aşkıma gelsinnnn

  20. mira dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrr

  21. SELİ dedi ki:

    KELİMELRİN BİTTİĞİ YERDE BU TÜRKÜ BU TÜRKÜ İÇİN SÖYLENEBİLECEK GÜZEL SÖZLERİN HEPSİ ÇİRKİN KALIR

  22. berkan dedi ki:

    türkü çok güzel

  23. eylül dedi ki:

    evet çoook güzel sarkı

  24. Arjin dedi ki:

    bana göre bu türkü kadar güze türkü duymadım

  25. zehra dedi ki:

    çokkk güzel performans ödevim olarak seçtim

  26. amedli dedi ki:

    way be süper benim evdddigimi aklıma getirdi

  27. rauza nur dedi ki:

    süperrrrrrrrr bayıldım

  28. aleyna dedi ki:

    gerçekten dinlerken içim ürperiyooo süper bir şarkı yha

  29. batuş dedi ki:

    ya süper bi türküymüş

  30. samed dedi ki:

    süper bir şarkı dinlerken içim içime sığmıyor

  31. Teslime dedi ki:

    Gercekten cok guzel bir sarki 🙁

  32. bal arısı dedi ki:

    süper

  33. MARY dedi ki:

    ben bu şarkıya bayılıyorum

  34. ilknur dedi ki:

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  35. onur şen dedi ki:

    süpermiş yaaaa şarkı gercektennnn :))))))

  36. CİHAN dedi ki:

    şimdi sazlan çalacam faceye atacam :DDDDD

  37. BÜŞRAAAA dedi ki:

    wayyy beee süperrrr 😀

  38. yasemin dedi ki:

    çok güzelmiş bu parça sewgilim umuta gitsn

  39. yamur dedi ki:

    vay be şarkıya bak :D:D

  40. melike dedi ki:

    çok güzel dinlediğide içim gidiyor

  41. sultan dedi ki:

    rabiya çok terbiyesizsin aşkıma gitsin diyorsun :):):):):):):):=)

  42. sultan dedi ki:

    ya bence çok güzel bayılıyoru şarkıyo olgun ya çok süper be :):)P:)

  43. kardelen dedi ki:

    çok sevdiğim ve sürekli dinlediğim bir şarkı bütün sevdiklerime gitsin,,,,,,

  44. rabiş dedi ki:

    buda güzel bi şarkı aşkıma gitsin

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Aleyna Tilki Sen Olsan Bari Sözleri
Yukarı