27 yanıt

  1. nazlı
    23 Mayıs 2011

    şarkı çok güzel yaşayan anlar

    Cevapla

  2. Onur.
    22 Ocak 2011

    choqq nedemek ya. Böyle aptal aptal konuşan insanları gördükçe sıkıp bogazlarını öldüresim geliyor. Adam gibi konuşmak varken aptal aptal konuşanlara sesleniyorum . ADam olun .büyüyünce kendinizden utanırsınız

    Cevapla

  3. ceyda
    04 Ocak 2011

    aşık olmayan anlamazzz yani ne demiş yunus emre hamdım piştm yandım (…alaka pul biber…. xd)=)=))

    Cevapla

  4. ceyda
    04 Ocak 2011

    anlamıorum inanın icini anlatıo sarkılra

    Cevapla

  5. ceyda
    04 Ocak 2011

    arqadaş süüper sarkılar valla kim ne derse desin

    Cevapla

    • Anonim
      01 Nisan 2014

      sana acıdım diye yazdım

      Cevapla

    • Anonim
      01 Nisan 2014

      sana acıdım diye yazdım

      bende sana aşk oldum

      Cevapla

  6. _anqel_
    20 Ağustos 2010

    işte gidiyorum kazım koyuncu onuda dinleyin

    Cevapla

  7. _anqel_
    20 Ağustos 2010

    arkadaşlar bide intarnete yazin alagözlü yar o da çoooookk güzel ama bu şarkıya hiç bişi diemem ayrıca gercek adım doğa

    Cevapla

  8. _anqel_
    20 Ağustos 2010

    sıllllaaaaaaa çok haklısın asi kendini bişi sanmış

    Cevapla

  9. _anqel_
    20 Ağustos 2010

    ya abi onur akının yazması deil zaten muhteşem biri tipi olmayabilir ama görmedim aslında ama gercekten muhteşem biri :d (: (:

    Cevapla

  10. eda büşra
    27 Mart 2010

    bnce
    çok güzel
    bir
    şarkı
    dinledikce
    aklıma biri
    gelio

    Cevapla

  11. berfin
    05 Şubat 2010

    bence çok güzel yani

    Cevapla

  12. zeynep
    25 Ocak 2010

    onur akın çok güzel yazmış bu parça harika ama bazı anlamayanlar buraya yorum yazmasın o ezgi ve asi arkadaşlarımız gibi bence çok güzel neyse bence şarkı süper

    Cevapla

    • berfin beber
      05 Şubat 2010

      bence çok güzel yani hoşuma gitti

      Cevapla

  13. nil_nehri
    23 Ocak 2010

    ben erayı ve şarkıyı çooooooooooooooooook seviyorum byby

    Cevapla

  14. sılaaaa
    17 Ocak 2010

    bencede çooook güzel bişi asi kim bilmiyorum ama çok büyük ayıp etmiş eğerrr melodisini dinleseydin kendinden çok utanırdınnn

    Cevapla

  15. GAMZE
    10 Ocak 2010

    harika bi parça ya bu

    Cevapla

  16. GİZEM
    10 Ocak 2010

    süper bi şarkı ya dinledeiğim en güzel parçalardan biri

    Cevapla

  17. elaa
    30 Ağustos 2009

    aşık olmayan anlayamaz hem beğenmiyosan yazma kardeşim bence mükemmel olmuş bunun üstüne şarkı yok bilesiniz

    Cevapla

  18. kolmz
    25 Ağustos 2009

    çok gzl bii şarkıııı bayılıyorumm babında

    Cevapla

  19. DAMLA
    30 Mayıs 2009

    mükemmel bir şarkıdır bu aşık olan bunu anlar şarkının armonisine değil sözlerine bakmanızı rica ediyorum…

    Cevapla

  20. ezgi
    03 Mayıs 2009

    bu adam galiba acıkmış her sözünde bi yemek var yha :):):)

    Cevapla

  21. asi
    12 Nisan 2009

    onur kim bilmiyorum şarkıyı rastgele açtım iğğğğğğğğğğğğğğğrenç bir şarkıymış

    Cevapla

    • _anqel_
      20 Ağustos 2010

      o asi kimse ilk önce kendine baksın gercek adı sılamıdır nedir benim en seevdiğim şarkı bu ben sınıfımdan ayrıldım bu şarkıyı duyunca öğretmenimi hatırlııp hüzünleniorum …
      şarkının içinde bir düşünce hüzün var bu içimizi ağlatımp dışa veriyor muhteşem bir şarkı fabulus (harikulade)…. :'( ): ___”// :)

      Cevapla

  22. büşraa
    25 Ekim 2008

    çok güzel bi şarkı çok ağlatıyo beni çoksaol yaa

    Cevapla

    • ceyda
      04 Ocak 2011

      angela kazm kyuncu dinledim zaten dinliodum süper valla aynı kafadan takılıoz desene ….:.=)=)xd

      Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön