Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Pinhani – Belki Sevmekten Hiç Usanmam



Umutsuz olduğu bir anda
Sevmek ister her insan
Birazcık şanslıysan
Neden olmasın
Kendinden emin değilsen sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal

Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman

Belki sevmekten hiç usanmam



Pinhani – Belki Sevmekten Hiç Usanmam sözleri , Pinhani – Belki Sevmekten Hiç Usanmam şarkı sözü, Pinhani – Belki Sevmekten Hiç Usanmam lyrics , Pinhani – Belki Sevmekten Hiç Usanmam şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Pagos Tükürdüm Ateşe

Yükseldi Dumanım Ve Seni Düşündüm Otururken Odamda Bakarken Sokaklara Bir Hata Var Ortada Biliyorum Ben Aşığım Kokuna Olmasak Ta Yanyana...

Peyk – Gamsız Öküz

İtilmişim, kakılmışım Her sürüye katılmışım Zenginmişim, vermemişim Fakirmişim, almamışım Her yol Roma, her yol Roma Her yol Roma, her yol...

Peyk – Don Kafa

Don kafa don, öyle feci don ki Atıp yaka paça, bu hayatı taça Eni sonu andı, zamandı, yine de hadi...

Peyk – Piç

Melodi piç, ritmim piç, bimecal Akoru piç, düzeni piç, lalettayin Aklımda kaldı, dile yapıştı bi kere Hayır! Hayır! Niye söylüyorum...

Pelin Budak – Erdem

Demek artık aşkın fıtratında var ayrılık Demek artık aşk dediğin çoğu kez ayrılık Seninde için yanar bilirim, kolay değil gitmek...

Pınar Dikmen – Bulutlara Esir Olduk

Pınar Dikmen Bulutlara Esir Olduk Sözleri Yine yaz bitti biz göremeden güneşi, bulutlara esir olduk. Kararıp gitti, yıllarım bilemeden neşeyi...

Piiz İtiraf

Piiz İtiraf sözleri Ezberimde bir eylül şarkısı Sözlerinde bin özür saklı Uzun uzun anlatırdım derdimi Bitmedikçe sır olup kaldı Sensizlik...

Pul Bu Hikaye Senin

Pul Bu Hikaye Senin Şarkı Sözleri Yüzünde donuk izler var Bakışlarından belirsiz ah Kendime bakmaya yüzüm yok Bütün o hayallerin...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. sude dedi ki:

    Solucanistler :3 Forever Kıvanç (●´ϖ`●)

  2. DirenSolucanist dedi ki:

    Ben ki sevmekten hiç Us(h)anmam.

  3. SolucanistGirl dedi ki:

    Solucanistsen buşarkıyıa aşıksındır♥

  4. Siyastiblon dedi ki:

    Bir Solucanist olarak şarkıya aşığım. Belki değil, ‘ben ki’ olacak aslında.

  5. pinhanici dedi ki:

    Yaa çok güzell buu şarkıyaa bayıllıyorummm

  6. maria dedi ki:

    coooook güzel bi sarkı sevdiğim cocuğu düşüünürken hep bunu dinliyorum

  7. sudoku dedi ki:

    çok güzel mi*

  8. fatih dedi ki:

    bayılıyorum bu şarkıya

  9. dilan kalçık dedi ki:

    çok güzel bi şarkı 🙁

  10. duygu dedi ki:

    bu şarkı aynen beni anlatıyor .çünkü bende böyleyim

  11. zilan dedi ki:

    çok bayılıyorum bu şarkıyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  12. Xetai dedi ki:

    Ben Azeri dinleyiciyim,,,bu sarki cok guzel,,,tam sevgili sarkisi)

  13. zekeriya dedi ki:

    pinhanin bütün şarkılarına bayılıyorum

  14. crazy girl dedi ki:

    siz\i cok seviyorum kavak yelleri keske final olmasaydi sizi gercekten gormek is tiyorum lutfen cevaplayin pelinim benim seni cok seviyorum ibrahimim cok yakisiklisin efem herseyim sin

  15. zehra dedi ki:

    BEN EN ÇOK MİNEYİ SEVİYORUM HEM MİNEYLE DENİZ BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIŞIYORLAR:-):-):-)<3<3<3

  16. ayşenur dedi ki:

    ben pinhaniye hayranım şarkılarından çok etkileniyorum hayranlıllaa dinli yourum…….

  17. [ ToPraK ] .. $şşT .. :) dedi ki:

    pinhani GerçEkTen güZel bi GruP HakLArını YemeYeym .. Ama Bi Dj OlArk Vee aYrıCA gözlemLerime Dayanarak KlüPleRDE manGann Ve gripinin Daha ck TerciH eDİlDiğiNİ Görüorm Ben

  18. dilara dedi ki:

    şarkı çok güzel

  19. dilara dedi ki:

    şarkı süper bayılıyorum zaten kavak yelleri dizisinide çok seviyorum

  20. semina burçak arslan dedi ki:

    efe seni çok seviyorum çünkü çok tatlısın keşke grubunuzdan ayrılmasaydın çünkü hep aslı seni düşünüyor dizilerde onu sakın bır5akma tmmım hepiminizi oyuncuları çok seviyorum sizlere başarılar diliyorum :)))

  21. aşk intikamı dedi ki:

    erevizyon birincisi halt etmiş pinhani nin yerine kimse geçemez müzikleri we sözleri ile herkeze biyilemiştir onu çokkk sewiyorum

  22. serra dedi ki:

    aşkımm bu şarkıda seni buluyorum birazda olsa seni unutuyorum ama beni başka bir kızla aldattığna inanmıyorum cüneyt

  23. aslı dedi ki:

    çok gzl bir şarkı sözleri zaten bambaşkaa…

  24. seni seviyorum zeynep dedi ki:

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  25. seni seviyorum dedi ki:

    bu şarkıyı çok seviyorum

  26. yunus dedi ki:

    Eğer her gece yattığında
    Büyülü düşler sana
    Benden bahsediyorsa
    Hemen tatlı uykundan uyan
    Çünkü ben hiç uyuyamam
    Seni düşündüğüm zaman
    felaket. 😀

  27. merve dedi ki:

    ancak bu kadar hisssedilir işte bu PİNHANİ

  28. =[BüŞrA]= dedi ki:

    ÇoK qÜz£L bİ $aRkI ÇoK seviyoRuM!
    xd:)XD

  29. melisa dedi ki:

    bu şarkıya bayılıyorum zaten ben pinhaninin hastasıyım ya

  30. gizem dedi ki:

    pinhaninin şarkılarını çok beğeniyorum hep oinhaniyi dinliyorum hemde dinlediğim şarkılarından biri:)

  31. elif dedi ki:

    bu şarkıyı arkadaşım olan …… ya armağan edioyrum

  32. merve dedi ki:

    BENCE GÜZEL OLMUŞ.KLİBİNİ ÇOK BEĞENDİM.

  33. sıla dedi ki:

    arkadaşlar pinhani grubunun ayrı web sitesini bilen varsa bana söyleyebilir mi lütfennnn!!!!!

  34. SILA dedi ki:

    yaa bu şarkı süperr herkese tavsiye ederm zaten bu şarkı bana özel birisini hatırlatyr süperrrr valla

  35. hazal dedi ki:

    bu şarkı bana adanın ölüm sahnesini hatırlatıyor

  36. buse dedi ki:

    ya bence çoook güzel bir şarkı.ayrıca pinhaniyi çok seviyorum…

  37. seni seviyorumm mert dedi ki:

    tabiyiki bir ömür boyu saan yol arkadaşı olurum
    seninle çıkarım seni seviyorum istiyorum ki dağlar taşlar bilsin

  38. seni seviyorumm yaprak dedi ki:

    ben merttt bende seni seviyorum ikimizin şarkısı olsun buu benimle çıkarmısın ömrün boyucaaa
    bana arkadaş olurmusunnnnn
    yolarkadaşı olurmıusun bir ömür boyuuu

  39. sseni seviyorum mertttt dedi ki:

    tam benlik bi şarkı ben ve mert gibbiiiiiiiiii seni seviiyorum saan aşığımmmmmmmmmmmm

  40. ASİ dedi ki:

    BEN PİNHANİNİN ŞARKILARINDAN BAŞKA ŞARKI DİNLEMİYORUM
    BU ŞARKILAR SÜPER HASTASIYIM!!!=)

  41. öznur dedi ki:

    BEN ZATEN PİNHANİNİN BÜTÜN ŞARKILARINI SEVİYORUM
    HELE BU ŞARKIYI

  42. öznur dedi ki:

    çok güzel bir şarkı
    bence bütün herkes dinlemeli

  43. pakiizzz dedi ki:

    yha gerçekten bende çok kalktım uykumdan ve uyuyamadm düşünmekten gerçekten gsel bi şarkı bence bu dizinn tüm şarkıarı gsel “sebebi sihride” “yalndan da olsa” “biranda ” hepsi çoooooooooook gsel dizide
    yha ben o diziyi izledkçe aklıma yaşadklarım gelyo

  44. sexy girl burçin dedi ki:

    qsll şarkı hemdee çokk .. x)

  45. sema.ahmet dedi ki:

    yha manyak güsel şarkı yha offffffffff bayıldım bayıldım bayıldım tek kelimeyle yha offffff :(:(:(

  46. Melior dedi ki:

    belki sevmekten hiç usanmam…

  47. ceyda dedi ki:

    bu şarkı sözleri beni anlat

  48. ceyda dedi ki:

    pinhani tebrikler çok güzel bi şarkı yazmışsın

  49. cem dedi ki:

    Düzelebilmek için başvurduğum her tedavinin sonu KOMA ! süper =)

  50. seda dedi ki:

    yaaa abi ben böle bişi görmedim bu şarkı süperrr…

  51. sümeyye dedi ki:

    bu şarkı gerçekten çok güzel bütün grubları yıkıp geçtiniz resmen başarılarınızın devamını dilerim.

  52. barbie dedi ki:

    yha ben denizi çok seviorum yha pinhani şarkılarınız harika başarılar…

  53. yeliz dedi ki:

    slm ben bu şarkıyo bayılıyorum bu şarkıyı dinliyince aklımdaki tüm düşünceler uçup gidiyo neyse byyyyyyyyy

  54. gözde dedi ki:

    slm bn gözde bn bu şarkıya bayılıom yha pinhaninin sesi çok güsel akavak yellerinide sewerek izliom hele bu şarkıyı dinleyince kendimden geçiom ya yani bayılıom we ağlıyorum neyse herkese by kendinize cici bakın,

  55. ESRA dedi ki:

    YA BEN BU SARKIYI ILK DINLEDIGIMDE TAMAM DEDIM BU BENIM SARKIM BU SARKIYLA BUTUNLESTIM SANKI BU SARKI BENIM ICIN COK OZEL

  56. merve dedi ki:

    bence hepsinden en güzeli bu şarkın ayrıca ibrahim kendircinin koyu hayranıyım benim için bir o bide burak kavak yellerini çooooooooooookkkk seviyorum burağıda seviyorum hemde deliler gibi

  57. SEDA dedi ki:

    Tek kelimeyle süperrrrrrrr.Bu şarkıyı ne zaman dinlesem sevdiğim çocuğu hatırlıyorum.Her ne kadar o beni sevmesede.Lütfen aşkım gör artık beni.Seni çok sevdiğimi gör artık yaa.Seni çooooooooooooooook seviyorum bahtiyar seni asla unutmayacağım senin bana yaptığını yapmicam seni asla unutmicam…

  58. DİLARA dedi ki:

    ya bu şarkı çok güsel ben bu şarkıyı biricik aşkım emreye yolluyorum cnm aşkım

  59. (=HiLaL=) dedi ki:

    YA BU SARKI SÜPER HEM BENİ ANLATIYO HEMDE GÖZLERİM DOLUYO

  60. sena dedi ki:

    valla bnce süüepr bi şarçı çok seviom gerçekten hrks indirsin ya da ne biliiim bi yerden bulsun!kız.. kavak yellerini izliiin duyarsınız ya da yeni “zmn bklmz” albümünü alın ayol…aaa…:):) kalitem bozuldu yanii
    sena l.

  61. gl dedi ki:

    yha ben böle güzel bir şarkı duymadım tam beni anlatıo mükemmel bi şarkı!!!bide yha biz buraya şarkı hakkında yazıoz ysl adlı arkadaşımız bize özcan denizin bilmem ne adlı şarkısını soruo!!!allah allah yha!!!

  62. nurselin dedi ki:

    çok güzel bi şarkı hayran kaldım bu şarkıyı dilerken gözlerim doluyo

  63. ysl dedi ki:

    özcan denizin şarrkısını bi kadın daha sölüo eyvallah die kim bilen varmı? nolur sölesin varsa bilen

  64. şüheda dedi ki:

    valla bence süper bi şarkı bana biri gönderdi ve bnm için çok değerli pinhaniyi yaptığı şarkılardan dolayı teşekkür eder ve başarılar dilerim….

  65. isimsiz dedi ki:

    harika bence süperrr ötesi bittim abi bu sarkıa

  66. sefa dedi ki:

    ya ben bu şarkılı dinlece beni anlatıyorum ister inanın ister inanmayın ben bu dizdeki
    Efele Aslı yani beni anlatıyor nedan mi ben en aslı en yakın arkadaşım vardı adı tuba dır ben birgün onula çok samim aynı dersanele gidiyorduk zatan nodursa olda oldu çünkü eve birte gidiyorduk ve onun rüyamda gördüm efe ayna ben aslıda tuba
    arkadaşım farkı bana getir sana tuba çok fena aşık olmuşsum
    ondan sonra gece uyamadım onun düşümekten

  67. asi dedi ki:

    şarkı çok kötü cidden bunu mu dinlionuz ? demicem çünkü süperrrrrr ya zaten bütün şarkıları çok güsel aslıyla denize de bayılıyorum mineyede uyuz oluyorum su tatlı kız efe o zaten benim adamım………

  68. Duyquu dedi ki:

    Yha çok çok qsl bi şarkı=)hayranım çok anlamlı =)Pinhani ye başarılar qerçekten süpper çok seviorum bu şarkıyıı sözler filan diycek bişi yok yhani Harikaaaaa=))))

  69. ASLI dedi ki:

    merhaba çok güzel bi şarkı müzik hoş dinleyenlerin zevkleri çok güzel

  70. asi dedi ki:

    ben hayatımda böyle anlamlı şarkı duymadım tek kelimeyle SÜPERSİNİZ
    SİZİ VE ŞARKILARINIZIN HASTASIYIM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

  71. berna dedi ki:

    pinhani zaten çok güzel şarkılar yapıo bide düğün şarkkısını dinleyin bence o da çok güzel bi şarkı

  72. alican_2223@hotmail.com dedi ki:

    ya ben şunu söyleyeceğim bayıldım bunu duyar duymaz kendimden geçtim eğerki pinhani böyle şeylere yapmaya devam ederse bence çok iyi yerlere gelir hadi bye bye bye millet K.İ.B.

  73. sade dedi ki:

    ben bubu çok begendim tam bana göreeeee çok duygusal y7a harika ama deniz keşke filmden çıkmasaydı

  74. ilknur dedi ki:

    kavak yellerine bayılıyorum çok güzel bir dizi şarkıları harika ve büyüyünce oyuncu olmak istiyorum yeteneğim var ama bu kadar süper bir dizi gibi inşallah karşıma çıkar.

    hoşçakalın

  75. İLAYDA dedi ki:

    bence bazı şarkılar vardır ki o şarkı hayatının geçen anılarını anlatır.her şarkı bana göre güzeldir ama şunu untmayın pinhanin şarkıları adeta baş döndürücü.kavak yellerini çok seviyorum(şarkılarıda)

  76. Tußa dedi ki:

    Kendinden emin değilsen sevme
    Bensiz mutluysan
    Hep öyle kal

    Çok anLAmLı.
    Favorim =O

  77. sema dedi ki:

    ya ne güzel bi şarkı bu yha bu şarkıyı tugay ve hali te yolluyoruzz ya biz sizi sevmekten hiç uslanmayız!!!(sf)

  78. aşk meleği dedi ki:

    şarkıda süper ama umut daha süper o gözler ne yaa öle maşşallahhhh Allah sahibine bide bana bağışlasın =)

  79. seda dedi ki:

    kavak yeellllerini çoookkkkkkkkkkk seviyomm onun için bnce süper olmuuuuuuşşşşşşşşşş yyaaaaaaaaaa!!!!

  80. elif dedi ki:

    nükemmel muhteşem süperrrrr bişey yaaaa bunun üstüne bide umutun yani yiğitin gelmesi süper oldu valla saol pinhani

  81. buse pınar dedi ki:

    sevdikçe umutsuz kalıyo bence insan….hayal kırıklıklarından sonra hangi umut avutur ki insanı…sözler gerçekten güzel((buse pınar))

  82. buse dedi ki:

    adım buse soyadım mutko yasım 14 lutfen benı cagırın

  83. buse dedi ki:

    nasılsınız bende sızın dızınızde oynamak ıstıyorum tıyatro oynamak cok hosuma gıttıgı ıcın sızın dızınızde oynamak ıstıyorum

  84. pppp dedi ki:

    bnce çok sprr bii şarkı tavsiyelidir helede aşık olnlar için tavsiyeliii bu şarkı :))

  85. prenses 67 dedi ki:

    çoooook güzel bi sarkı bu sarkıyı iyiki yapmış pinhani tam benlik bir sarkı yaaaaa 🙂

  86. benim gerçek adım da deniz dedi ki:

    bu şarkıyı çokkkk seviyorum ayrıca UMUTUDA

  87. aslı deniz dedi ki:

    bnce çok güzel bn bu şarkının hastasıyımmm ve btün şarkılarının bide kavak yellerinin aslı denzin aşkına

  88. sinek valesi dedi ki:

    şarkı muhteşem ve mükemmel kelimeler yetersiz kalır … pinhani’e sonsuz teşekürler

  89. deniz dedi ki:

    süper bi şarkı yha!!!! bitiorm <3

  90. dşğgşnğgş dedi ki:

    güsell aslında şarkı süper

  91. zeynep dedi ki:

    bence mükemmmel bir şarkı bu

  92. aşkım dedi ki:

    ya çok güzelll bayılıyorum bu şarkıya
    tam beni anlatıyo

  93. selin dedi ki:

    şarkı harika başarılarınızın devamını dilerim şimdilik bukadar BAŞARILAR…

  94. ilkay dedi ki:

    ya ben bu şarkıya hayran kaldım nedense bub şarkıyı dinledikçe göslerim doluo

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı