Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Sana Bir Sır Vereceğim – Yine Mi Hazan Vakti



Yalnız gece bir duvar gibi
Bir bilmece gel çık içinden
Sessiz sedasız uyanıyor
Anlamıyor içimdeki hislerden

Yine mi hazan vakti geliyor gizliden
Sessizce vuruyor diplerden
Yine mi seher vakti geliyor inceden
Tek tek sırlar çıkıyor içinden

Yalnız gece bir duvar gibi
Bir bilmece gel çık içinden
Sessiz sedasız uyanıyor
Anlamıyor içimdeki hislerden

Yine mi hazan vakti geliyor gizliden
Sessizce vuruyor diplerden
Yine mi seher vakti geliyor inceden
Tek tek sırlar çıkıyor içinden



Kategori: Dizi Müzikleri
Sana Bir Sır Vereceğim – Yine Mi Hazan Vakti sözleri , Sana Bir Sır Vereceğim – Yine Mi Hazan Vakti şarkı sözü, Sana Bir Sır Vereceğim – Yine Mi Hazan Vakti lyrics , Sana Bir Sır Vereceğim – Yine Mi Hazan Vakti şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Söz Dizisi Yağ Satarım Bal Satarım

Söz Dizisinde Çalan Yağ Satarım Bal Satarım şarkısı sözleri Yağ satarım bal satarım Ustam ölmüş ben satarım Alacağına bulacağına Bir...

Savaşçı Dizisi Sana Sıkılan Kurşun

Savaşçı Dizisinin 13.Bölümünde Çalan Sana Sıkılan Kurşun Şarkısı Sözleri Sana sıkılan kurşun Ciğerime saplanır Bilmem bu acı Nasıl yüreğimde saklanır...

Klavye Delikanlıları Dizisi Jenerik Müziği

Klavye Delikanlıları Jenerik Müziği Sözleri Tatlı Dile Güler Yüze Doyulur Mu Doyulur Mu Aşkınan Bakışan Göze Doyulur Mu Doyulur Mu...

Elif Kaya – Gençlik (Gençlik Başımda Duman Dizi Film Müziği)

Gençlik Şarkı Sözleri: Abartma yaşa bu hayat’ı Kim sevmez kolayı rahat’ı Gez toz eğlen tekrarı yok ki Hiç farketmez ha...

Demet Akalın & Ahmet Aslan – Çeşm-i Siyahım (EDHO Dizi Müziği)

Demet Akalın & Ahmet Aslan – Çeşm-i Siyahım Sözleri Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Dizi Müziği İşte gidiyorum çeşm-i siyahım Önümüze...

Rüya dizisindeki çalan türkü ARADA BİR

Serdar Şimşek – Arada Bir Şarkısı Ne olursun selam yolla arada bir arada bir Kollarını boynuma dola arada bir arada...

Meryem Dizisi Bugün Tadım Yok

Meryem dizisinin son bölümünde çalan bugün tadım yok şarkısı sözleri Bugün tadım yok Derdime derman yok Dokunmaya kıyamadığım gülüm Artık...

Türk Malı Jenerik Müziği 2017 (Rapozof & Xir)

Türk malı ho, Türk malı hey Türk malı ailesi kuzu kuzu mee! Türk malı ho, Türk malı hey Problem yok,...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Paşa Offical Dog dedi ki:

    Yaaa oyunculardan herkes iyi 😀 hepsini seviyorum şarkıda güzelde arkadaşım içine ediyor hem yanlış söylüyor hem de iğrenç söyleyip bana söyletmiyor kötü söylüyorUm falan diyo ama kendisi berbat nese good night veya good morning

  2. Adınız dedi ki:

    On. Numara

  3. Demet Özdemir dedi ki:

    Merhaba ben gerçek demetim hatta çarşamba günleri no 309 dizim var izlemeyenlere tavsiye ederim birde sizi üzdük biliyorum ama sana bir sır vereceğim in bitme sebebi ekin koç ile benim ayrı dizilerimiz oldu ve biliyorsunuz ki ben yusuf çim ile sevgiliyim

  4. Dora dedi ki:

    çok aşığım şarkıya

  5. Anonim dedi ki:

    mutiş

  6. Korecan dedi ki:

    Sbsv sizleri seviyoruz tekrar başlasın aytil’i özledik

  7. Sudecan dedi ki:

    Çok güzel yaaa

  8. mahmut dedi ki:

    Super

  9. merve dedi ki:

    Resmen geberdim

  10. Adınız dedi ki:

    süper ben bunu seviyoru
    m

  11. Betül derya dedi ki:

    ya SBSV’in müzikleri güzel olmazsa kimin müziği güzel olur…ya çok seviyorum SBSV’yi ve ailesinin niye bittiki

  12. Aylin Gündoğdu dedi ki:

    Aylin ‘e bayılıyorum Demet i çooook seviyorum

  13. Anonim dedi ki:

    Harikasiniz sizi çooook seviyorum☺

  14. merve dedi ki:

    Aylin ve tilki sizi seviyorum ve filmide seviyorum insallah demet ozdemir ve ekin koc fimde birbirlerini nasil seviyosalar gerkeg hayatdada bir birlerini sevib evlenirler:)

  15. sanane dedi ki:

    arkadaşım istedi çokk güzelmiş

  16. Anonim dedi ki:

    ççççççooooooooooook güzel ya

  17. tylerdilara dedi ki:

    çok güzel çokkkkk beğendim 🙂 yazanın ellerine sağlık 😉 sözleride çok güzel 🙂 sana bir sır vereceğimide (sbsv) çok seviyorum 😉 aytile yani aylin ve tilkiyede bayılıyom :*

  18. demet dedi ki:

    Sbsv ekibi yaparsın güzel olur ………..

  19. Anonim dedi ki:

    seni çooooookkkkkkkk seviyorum demet abla ekin abii <3

  20. ekin koç dedi ki:

    Offff sıktınız artık yeter

  21. Anonim dedi ki:

    Sizi cok seviyorum

  22. alsu dedi ki:

    SIZI COK SEVIYORU AYLIN TILKI:)

  23. ekin koç dedi ki:

    ben ayline aşığım gerçekten onu burdan onu öpüyorum

  24. demet dedi ki:

    ben demet beni sevenler seviyorum yazsın

  25. aymelissa dedi ki:

    bence çök güzel ben aylin yani demet bilirsinin sana bir sır vereceğimde oynuyorum
    tilkiye yani ekine gerçelten aşığım

  26. sena dedi ki:

    ben aylin tilki haranı yım sizi çokkk çokkk seviyorum canım aytil(:

  27. aylin dedi ki:

    ben en çok aylin tilki gürcan zeynep sevgi abla mehmet abi ve burağı seviyorum ama en çok aylin tilkiyi seviyorum

  28. hadise ALAGOZ dedi ki:

    güzel

  29. damla dedi ki:

    ya bende bitmeyine cok uzuldum(((

  30. firdevs dedi ki:

    keske sbsv bitmesedi aytili cok sevyom cagladan nefret edyom

  31. aytil hayrani dedi ki:

    harika muthis bu sarkiya bayiliyorum bunu soylediyimde agliyorum

  32. damla dedi ki:

    tilki ve aylini cok seviyorumtilki cok yakisikli.sarkida guzel yani tirnak icerisinde bilirtiyorum

  33. damla dedi ki:

    aylinle tilkiyi cok seviyorum keski hayatda da bir-birlerini sevseler=D

  34. damla dedi ki:

    bende tekrar bolumlerini izliyorum baktiqca doyamiyorum:)

  35. damla dedi ki:

    sbsv hakaten finali cikmasina cok uzuldum.(((((((((

  36. damla dedi ki:

    sbsv finala cikmasi beni cok uzdu ve cok az getdi.aylinle tilkide cok ozluyucem yani tirnak icerisinde bilirtiyorum.))))

  37. damla dedi ki:

    tabiki tiliki ve savas cok guzel.ama savas cok kotu

  38. Rabişh dedi ki:

    Bence çok güzel bir diziydi hala sabah izliyorum keşke bu kadar erken bitmeseydi bu arada savaş tilkiden daha yakışkıklı

    • Aynen bende sabah izliyorum..ama tilki daha yakışıklı savaştan..ama yinede savaşada bitiyorum yani dedi ki:

      Savaşta tilkide bir harika..ikisine de bitiyorum .. Bu arada sabah 10:15 gibi tekrarları çıkıyor..izlemek isteyen izlesin..ben eski bölümlerini izlediğim halde yine izliyorum 🙂

  39. deniz dedi ki:

    zaden orda aylinle tilki olmasaydi o, diziyi izlemezdim.yani tirnak icerisinde bilirtiyorum.

  40. deniz dedi ki:

    aylinle tilki cok guzel. ama meltem,cagla,savas,levent den nefret ediyorum

  41. yaprak dedi ki:

    Aylinmi caglami meltemi guzel hangisi daha guzel. tabiki aylin yurek.

  42. yaprak dedi ki:

    esradan nefret ediyorum savasdanda onlar cok kotu onun icinde onlari hic kimse sevmiyor

    • Anonim dedi ki:

      aynen bende svaşı sevmem ama güzel köylüde sevmeye başladım. Aylin tilki(demet ekin) sizi çok seviyorum:}:}

  43. yaprak dedi ki:

    alinle tilkiyi gore bilsem

  44. yaprak dedi ki:

    aylinle tilki cok guzel ve onlari cok seviyorum. ama cagla savas levetle orhana nifret ediyorum.kas aylinle tilki hayatdada sevgili olsaydi. a bu arada sarki cok guzel dizide cok guzel

  45. damla dedi ki:

    ben aylinle tilkiyi cok seviyorum

  46. Kumsal dedi ki:

    Ben bazen asik oldugum kisiyle yani Can kavga ettigimde yada kustugumde bu sarkiyi dinliyorum ve tabi aytil hayraniyimmm

  47. Aydan dedi ki:

    Ekin koc seni coook seviyorum …

  48. MERVE dedi ki:

    Aylin ve tilkiyi cok seviyorum.keske gercekte gorebilsem.filmi ilk gordugumden beri izliyorum.cok guzel.
    Sehir:usak

  49. İ.ekin dedi ki:

    ben gerçek ekinim tilki kafeye yarın gelin imza günü

  50. zeynep dedi ki:

    çok güzel bir filimi ve çok güzel bir şarkı şarkılarına filimine ve en çok aylin ve tilki yani aytili çok seviyorum

  51. Zeynep kocak dedi ki:

    bn bu filmi ilk gordugum zaman icimde bir heyecan oldu cunku o filmde aylin ve tilki vardi onlari cok seviyorum dememe gerek yok cunku bunlari yaziyosam bnlari anlamaniz gerekir bu filmde olmasi gerektigi gibi finali zirvede biarktilar 😀

  52. sema dedi ki:

    aylin mi çağla mı

  53. Aytil Forever. dedi ki:

    SBSV bitince pazar günleri güzel olmadı artık.

  54. zeyneb dedi ki:

    DEMET EKIN SIZI HEP SEVDIM YENEDE SEVECEM

  55. Aylin dedi ki:

    cok guzel bir sarki cok guzel

  56. DEMET ÖZDEMİR dedi ki:

    BU ŞARKI ÇOK GÜZEL DEYİLMİ

  57. zozo dedi ki:

    zizleri ozleyecegim

  58. canlarim dedi ki:

    canimsiniz

  59. ravza k dedi ki:

    aynen ellerine sağlık seviyorum şarkıyı

  60. Fatmagül Girgin dedi ki:

    O esın koc ne oluyo sanatcımı ne nasıl benı seven dıyebılıo

  61. mihrima özsoy dedi ki:

    sbsv deki müzik bunu dinleyince duygulanıyorum

  62. elif koç dedi ki:

    ekinim şu demeti bırak çok kötü bir kız

    • AYTİL dedi ki:

      bak kızım aylinle tilkinin arasına girme seni çok kötü yaparım biribirlerini seviyolar sanane bundan?
      sanki ekin demeti bırakınca senle evlencek sevgili flan olcakta bu hayallere kapılıp gidiyon kızım neyin kafasındasın lan sen 😀 ?

      • seda dedi ki:

        aytil çok haklısın doğru söylüyosun da bu altı üstü bir film fark ettin mi bilmiyorum ama her film de bir kötü var bu arada sen maraşel fevzi çakmak i.ö.okulu nda okuyorsun demi bu arada ben de seda seni tanıdığıma çok memnun oldum

      • rukiye sema dedi ki:

        evet çok haklısın Aytil.aylinle tilkinin arasına giren varsa bilsin ki dayak yer.

      • Anonim dedi ki:

        Aynen ya

  63. sena koç dedi ki:

    ekin sevgilisi benim hatta evlendik

  64. sena koç dedi ki:

    çok güzel şarkı

    • DEMET ÖZDEMİR dedi ki:

      TEŞEKÜRLER BENDE VARIM ŞARKININ İÇİNDE BENDEN BAHSEDİYOR İSMİMİ SÖYLEMİYOR AMA BENİ KASDEEDİYOR ÇÜNKÜ BEN SÖYLEDİM BENİ KASDEİN DİYE

  65. asli dedi ki:

    guzel filmdi keske bitmeyeydi

    • bayramalper dedi ki:

      evet her bölümünü izledim

    • Anonim dedi ki:

      ben sana bir sir verid
      geyimin hastasiyim internetde tekrar_tekrar izliyorum ve ekin kocla demet ozdemiri cok ama cok seviyorum filmde bir birlerini seviyorlar kesge gerkeg hayatdada bir birlerini sevib evlenirler bu filmin sonu boyle olsun istemezdim aylin ve tilki evlensin isterdim filmin sonunda ama oyle olmadi olsun yinede ben sana bir sir verigeyim filmini seviyorum aylin ve tikinide seviyorum 🙂

  66. sinem dedi ki:

    Bayılıyorum bu şarkıya azına sağlık EKİN ‘İMMMMMMM SENİ SEVİYORUMMM <3 <3 <3 <3 <3 <3

  67. ekin koç dedi ki:

    cnlarım o esin koç yalan atıyo bn gerçekten ekn kç bnmi yakışıklıyım savaşmı

  68. esin koç dedi ki:

    cnlrım bni svenn bna yorum atsın

  69. misafir dedi ki:

    bence güzel ama bnm filmimde daha güzel durduğu için ayin ve tilkiden nefret ediyorum onların çektiği film kadar kötü bişey ki bi kere bile zor görmüşümdür ama haksızlık etmiyim şarkı sözleri çok güzel

  70. Baloglan dedi ki:

    Sana bir sir vereceyim bittdi amma cok uzulduk bitmesini istemiyorduk.amma yinede mutluyuz tilkiyle aylinin awki olumsuz oldu aylini ve tilkiyi cok seviyoruz.ve bawka dizilerde gormek istiyoruz!

  71. elis babadag dedi ki:

    sen super qizsin damla.ekinlede cok yakisiyorsunuz/////////////////////////////////////////elasiniz

  72. twilight dedi ki:

    bu dizinin şarkıları akıllara zarar yani süperrrr

  73. melek koçak dedi ki:

    ben de sizi çoooook seviyorummmmmmmmmm resminiz bilgisayar telefon ve tabletimin ekranında

  74. eda dedi ki:

    Keşke bitmeseydi ams şarkı güzelmiş çok ams çok üzülüyorum hepinixi seviyorum

  75. eda dedi ki:

    Keşke bitmeseydi ama şarkı da güzelmiş
    Hepinizi seviyorum

  76. irem dedi ki:

    Süperrrrr Şarkıları “hahayt.

  77. irem dedi ki:

    Her şarkınız çok güzel olmuş

  78. aytil dedi ki:

    aylin = demet tilki=kıvanç =ekin sizi eviyoruz

  79. aylin dedi ki:

    sizi seviyorum aytil filiminiz bitti ama siz kalbimdesiniz sizi çok seviyorum aylin tilki sonu güzeldi ama ben sizi hiç unutmadım ve unutmucam ölene dek aytil bunu bilin aytili sevenleri de severim aytilim sizi seviyorum

  80. canan dedi ki:

    şarkınız çok güzel ama filiminizde final yapmanız kötü olmuş

  81. isa adıyaman dedi ki:

    şarkınız çok güzel olmuş filiminiz de çok güzel olmuş.

  82. mahinur çalışkanman dedi ki:

    süpeerrrr bu şarkı çaok güzel

  83. Anonim dedi ki:

    ben bunu seviyom

  84. cansever dedi ki:

    süperrrrr

  85. Buse Koç dedi ki:

    Bu şarkıyı yazanın ellerine sağlık oynayanlarıda unutmamak lazım 🙂

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı