Şarkı, sözleri,  şarkı sözü, türkçe şarkı , yabancı şarkı sözleri, yerli şarkı sözleri, lyrics

Selim Gülgören – Kahırlı Gözler



Bak elim kolum bağlanıyor yine aynı çıkmaza giriyorsun sen
Zor geliyor onsuz yarınların ama o adam senin gibi düşünmüyor
Aşk değil gerçek roman yaşanır zaman zaman
Yazılır mısra mısra anılara hatıralara
Onunkisi yalan dolan
Ağlıyor gibi duruyor ama
O çoktan geçen bahar sen ise yağmurun güneşi
Kaldır at kahırlı gözlerinden onu
İhtimal verme kendine kolay olmasa bile onarması kalbinde
Kaldır at kahırlı gözlerinden onu
İhtimal verme kendine kolay olmasa bile onarması kalbinde



Selim Gülgören – Kahırlı Gözler sözleri , Selim Gülgören – Kahırlı Gözler şarkı sözü, Selim Gülgören – Kahırlı Gözler lyrics , Selim Gülgören – Kahırlı Gözler şarkı sözleri

Benzer Konular

Sarp En Derinde

Sarp En Derinde

Sarp En Derinde Şarkısı Sözleri Hatırlamak istemediğim bir kış gecesinde Gereğinden fazla parlak bir güz...

Salih Ataç Değişmem Ankara’ya

Salih Ataç Değişmem Ankara’ya

Salih Ataç Değişmem Ankaraya Şarkı Sözleri Altın Olsa Heryanın Değişmem Ankara’Ya Senle Geçen Bir Anı...

Selen Servi Rüzgar

Selen Servi Rüzgar

Selen Servi Rüzgar Şarkı Sözleri Pencerenin perdesini havalandıran rüzgar Denizleri köpük köpük dalgalandıran rüzgar Gir...

Selen Servi Pardon Bakarmısınız

Selen Servi Pardon Bakarmısınız

Selen Servi Pardon Bakarmısınız Şarkı Sözleri Pardon bakar mısınız, tanışmış mıydık? Sevmiş miydim ben sizi...

Şimal Gurur Bela

Şimal Gurur Bela

Şimal Gurur Bela Şarkı Sözleri Yığılan cümleler hepsi üstüme dönük Kapanmamış bak defter kalemim buruk...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. seda diyor ki:

    ı lowe you selim gülgören.aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  2. selim diyor ki:

    çokk harika we süper bi şarkı.tüm şarkıların süper selim gülgörennnnn.cnm

  3. songülll diyor ki:

    bn bu şarkıyı çok dinliyrm hermez dnlesin istiorm

  4. zeyno diyor ki:

    seni seviyorum

  5. gülçin diyor ki:

    selimi çok seviyorummm aşkım canm herseyim

  6. nisan diyor ki:

    hem kendisini hem de şarkılarını çok beğeniyorum.

  7. esra diyor ki:

    ben bu selime aşığım abicim yaaa inşallah senin gibi birisiyle çıkarım

  8. sedef diyor ki:

    seni seviyorum

  9. oaıoüoü diyor ki:

    çok yakışıklısın şarkılarına bayılıyorum senin hayranınım

  10. büşra diyor ki:

    selim senin büyük hayranınım şarkılarını çokk begeniyorum özllikle istanbul bana dar

  11. seLimkoLiq diyor ki:

    ezqicim sana katılıom sonuna kadr slk bnlar yha xD

  12. seLimkoLiq diyor ki:

    film bu arkadaşlar grçek deil hep filmden mi bahsetçez çocuq gbi selim sni bhnden coq kmse sefemes ayrıca kandrmayn mlledi yok kuzeniyim yok sewqilisiym yah bhnde yedm hm kuzeni olunca noluyo sefqilisi olunca noluyo qerçi yalan atıonusda olduda oldu dielm grgüsüz gbi ne sölüonus mlete hawa atıonus slk slk allh aqıl fikr versn sze basqa biş diemicem D:D

  13. yasemin diyor ki:

    hiç de sevgilisi olamazsınız sizi ezikler ezolar gidin annenize söyleyin size ezo gelin çorbası yapsın ezolar o siin gibi eziklere layık değil

  14. aşkımmmmmmmmmmmmm diyor ki:

    selim süpersin sen yha sen sedaya dewam et cnm siz çok yakışıosunuz çekemeyen anten taksın cemilede iğreö bi kız baldır kadar dudaqı war hemde çirkin seda bin basar beea kıskanmayın muratımla sedamıııı seda çok qzl bi kız muratta çok yakışıklı sizleri sewiorum cnlarım bnm mucxx öpüorum seni selimm xD

  15. selim gülgörenin kuzeni diyor ki:

    yalancilar ne sevgilim diyorsunuz Kuzenime hic de billene benim kuzenimin sevgilisi olamasiniz cünkit ilk defa sizin isminizi duyuyorum henüz kuzenimin gaye gürerlen (seda) evlenmesini isterim ama gülden dudarik (cemile) aslaaaaaaaaa cünkit kendisi güzel degil ayni köpek gibi öttüyor.
    Gülden dudariki elime gecirsem öldürcem kizi ama olmuyor cünkit kendim almanyadayim.
    Ama benim türkiye de baska kuzenlerim daha var onlara söylicem ki o kizi yaklastirmasinlar selim abime.
    Hem filimin sonunu ögrenmek istiyorsaniz
    Selim abim sedaylan evlenicek duyduguma göre söz vermim ama bencek öyle!!!
    Cemileyi seven selim abimin yanina yaklasmasin!!!
    Sedayi seven yaklasabillir!!!
    Selim abicim seni seviyorum!!!

    • selimci diyor ki:

      birincisi cemile sedadan daha güzel sonuçta gözleri yeter ikincisi bu bir dizi eninde sonunda bitecek olayı büyütmenin alemi yok seda onu sırf cemileye kaptırmamak için birlikte hem cemileyle murat daha çok yakışıyor murat sadece büyünün etkisinde yoksa oda cemileyi seviyor kendi kendine gelin güvey olma bence

    • selin gülgörenin sevgilisi diyor ki:

      selim aşkım seni çokk seviyorumm sen siz olmuyor bunlar lütfen beni ara konusalım biliyorum çook yoğunsun ama seni çokkk seviyorum

    • zeynep diyor ki:

      selim şarkılarını ve seni çoook seviyorum çok güzel söylüyosun fiziğini de çoook seviyorum yeni şarkılarla görüşürüz

  16. gaye diyor ki:

    kızlar ben selimin sevgilisiyim boşuna uğraşmayınn seni çok seviyorum aşıkmmmmm

  17. Tugba Funda diyor ki:

    Ben selimin sevgilisiyim!!!!!!!!:)

  18. Selim gulgören diyor ki:

    ben gaye gureri seviyorum anladiniz mi o guzel bi kiz tmm mi kizler bosuna konusmayin cunki ben onu seviyorum!!!!!!!!!!!!!

    • selimci diyor ki:

      yapma be selim o kız sana yaramaz cemilenin nesi var da beğenmiyosun fıstık gibi kız sen akıllı birisin şarkılarında en az gözlerin kadar güzel keşke seninle tanışma fırsatım olsaydı ama bu imkansız manisa nerde istanbul nerde hem her yerde hayranların çok kuzenimle kavga ediyoruz posterinin başında allah seni nazarlardan korusun inşallah sevdiğin kadar çok sevilirsin benden bu kadar kendine iy bak. bakk ki bizde seni televizyon karşısında izleyelim
      seni seviyoruz sarı papatya

  19. tugba diyor ki:

    cemre selim senin sevgilin deyil benim sevgilim

  20. tugba diyor ki:

    slm selim gerçekten albümşahane tabiki kendinde şahanesn sedayi gerçek sevgili olsanız ne güzel olur selimi kıskananlar çatlasın

  21. tugba diyor ki:

    selım senın sarkılrının hastasıyım yha bıde senden bı rıcam var bırak artık su sedayı sen cemıleye takıl yha kızı harap ettın lutfen onada yazık bebegım yhaaa

    senin her sarkilarini seviyorum askim

  22. tugba diyor ki:

    siz gulince cok tatli oliyorsunuz sen ve burak özcivit cok tatlisiniz yaaaa ama selim gulgïoren bence gaye gurer i sev o sana yakisiyor bence cok guzel bi kïz . bence dizideki cemile hic guzel deyil söyle agizi co0k cirkin ama seda daha guzel ya bb seni seviyorum bebegim askimm herseyim tatlim aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmm bbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeebbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeegggggggggggggiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. tugba diyor ki:

    seni cok seviyorum ve baba ocagi dizisini cok seviyorum özellikle sarkilarini seni seviyorum askiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmm canim

  24. merve diyor ki:

    selım senın sarkılrının hastasıyım yha bıde senden bı rıcam var bırak artık su sedayı sen cemıleye takıl yha kızı harap ettın lutfen onada yazık bebegım yhaaa

  25. buket diyor ki:

    aşkım seni çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum sen benim herşeyimsin

  26. ece diyor ki:

    slm selim gerçekten albümşahane tabiki kendinde şahanesn cemileyle gerçek sevgili olsanız ne güzel olur selimi kıskananlar çatlasın

  27. Özgee diyor ki:

    selim sana resmen aşık oldum bebeqim.. süpersin yhaa aşqımm..BİTANESİN cvp bekliyorum

  28. selllimmmmmmmm diyor ki:

    senin şarkılarını çook beyeniyorum çocuk olsamda seni seviyorum

  29. betük diyor ki:

    bende hastasıyım bu şarkının ama selim gülgöreni beyenmiyorum sarı kafa :D:D

  30. Selim Gülgören diyor ki:

    Ben selim gülgören lütfen şarkımla ilgili laf taşımayın.AA bu arada cemre benim sevgilim değil.

    • cennet diyor ki:

      at at sen mi selim gülgören cemreyi kıskanıyorsun bir kere 2 si çok yakışıyor birlikte

  31. şeyma diyor ki:

    seni çok seviyorum sana resmen aşıgım dudaklarından öpüyorum

  32. Seda diyor ki:

    Canım o Şarkının adı ZATEN Durgun ateş durdur ateş diil yani

  33. gurbet diyor ki:

    sseni çok seviyorummmmmmm

  34. aydan diyor ki:

    SEVGİLİMMMMMM

  35. elif diyor ki:

    madem sevgilisisin sor sana ona dur dur ateş söyle bunun neresini söndüreceksin şarkısının adı ne

  36. aydan padem diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

    • cemre diyor ki:

      ben selim’in sevgilisi

      • ezgi diyor ki:

        ÇoK KOmiksiniz hiç biriniz selim gülgörenin sewgilisi weya kuzeni deilsinz kendinizi kandırmayın ayrıca onun sewgilisi fln olmak önemli deilki şarkılarını fln beğendiğim tatlı biri lütfen kendinizi kandırmayın yalnızca küçük duruma düşüosunuzz..

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı