Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Sinan Akçıl Burcu Güneş – Seni Bir Tek



Senin bana gülüşün,benim o an ölüşüm sözlere sığmaz…
Bu da benim görüşüm, senin gibi birisi bir daha çıkmaz…
Senden bana gelen o, rüzgarla süzülüşüm esmeye doymaz,
Yalnız seninle oluyor benim aşka dönüşüm, kimseye kalmaz…
Seni bir tek, zamansız bir ölüm,
Bizde son bölüm bitmeden alır benden,
Seni bir tek bu yollar anlatır,
Sen yeter ki geç benden…
Başıma ne gelirse, hep yanımda oluşun sözlere sığmaz,
gece bile uyurken elime dokunuşun, anlatılmaz…
Bana seni ne kadar sevdiğimi soruşun, tarifi olmaz.
Senden başka birisi, denemesin deli mi… aynısı olmaz..
Gel her şeyi boşver sen, biz doğuştan aşk emirliyiz,
kimse bilmez ne yaşadık, bilen sırf ikimiziz…





Pin It
Sinan Akçıl Burcu Güneş – Seni Bir Tek sözleri , Sinan Akçıl Burcu Güneş – Seni Bir Tek şarkı sözü, Sinan Akçıl Burcu Güneş – Seni Bir Tek lyrics , Sinan Akçıl Burcu Güneş – Seni Bir Tek şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Burcu Güneş Yasaklı Kitaplar

Aslında seni sildim unuttum sanıyordum Taki o gün görene dek Aslında bende seni bıraktım sanıyordum Taki o gün sesini duyana...

Sinan Akçıl Ayıp Yani

Ayıp yani, bende bir şey mi eksik ki? Çevremizden utan bari, Herkes her gün beni övüyor, Kayıp yani seninle sildim...

Sinan Akçıl Vazgeçilmezim

Bir gülüşün ömre bedel, Ağlayışın kalbi deler, Her gün seni koklasam yeter… Her şey senin o küçücük gözlerinde anlamlıdır, Canım...

Sinan Akçıl Best Of Aşk 2015 Albümü Şarkı Sözleri

Sinan Akçıl 2015 Best Of Aşk Albümü Şarkı Sözleri Sinan Akçıl Arada Sırada Şarkı Sözleri Dünya Farkında Sen Değilsin Bensiz...

Sinan Akçıl Arada Sırada

Sinan Akçıl Arada Sırada Şarkı Sözleri Dünya Farkında Sen Değilsin Bensiz Aşkınla Kalma Böyle Kim Var Karşımda? Sen Değilsin Bittin...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ELİF diyor ki:

    ŞARKILAR SÜPER

  2. ELİF diyor ki:

    ŞARKILARINIZA BAYILIYORUM.

  3. elif diyor ki:

    SİNAN AKÇIL ÖNCELİKLE SİZİ ÇOK SEVİYORUM…ŞARKILARINIZDA ÇOK GÜZEL İNSANLARI HEP ŞAŞIRTIYORSUNUZ.

  4. berfin diyor ki:

    çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama cook beğendi zaten sinan akçılın bütün şarkılarını seviyorum

  5. gülcan diyor ki:

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir sarkı

  6. sanat diyor ki:

    hayatımda hiçbir şarkıda bu kadar duygulanmamıştım

  7. merve diyor ki:

    favorim şarkım bu kimse heralde benim gibi aşk kızı olmamış tır bu da benim aşk şarkım süper olur çünkü aşk perileri herdayim doğruyu fısıldar.

  8. hatice diyor ki:

    çok güzel en beğendiğim şarkı bide sebastian da güzel

  9. ayse diyor ki:

    çok güzel sarkı .* saolun gardaşlar m<k

  10. beyza diyor ki:

    çooooooooooooooook güzel

  11. eda ve kevser diyor ki:

    yahu bu kızlar şarkıyı değil sinanı eleştiriyorum ben çok beyendim öykü ve ayaz çok yakışıyor

  12. Anonim diyor ki:

    Güzel

  13. eda diyor ki:

    kızın sesi muuuuuhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. ceylan diyor ki:

    sevgilimden ayrıldığım gün dinledim ve içimi boşalttım gerçekten çok güzel bi parça

  15. sinanın aşkıyım diyor ki:

    aşkım çok güzel müzik sölemisin aşkım benim
    😉 😉

    • buse diyor ki:

      HAYIRDIR sen sevgilim aşkım felan filan yaşın kaç abisssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  16. Anonim diyor ki:

    On numara sarki

  17. Anonim diyor ki:

    Super sarki ya

  18. gülo diyor ki:

    güzel olabilir uzatmaya gerek yok

  19. aysima diyor ki:

    çok güzellllllllllllll

  20. tuğba diyor ki:

    süperrrrrrrrrr

  21. züleyha diyor ki:

    çok hoş bi şarkı

  22. dwaS diyor ki:

    justin biber uglyni dedirtme bana kendin böyle şarkı yapamıon diye çirkin diyemezsin yavşi

  23. coooook guzellllllll abi yaaaaaa diyor ki:

    cooooooooook guzelllllllllllll abi yaaaaaaa

  24. bükra diyor ki:

    çççççççççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk gggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll

  25. Justin Bieber diyor ki:

    Ugly!
    Where are beliebers? <3

  26. yağmur diyor ki:

    çok güzel şarkı neredeyse her gün dinliyorum yaa sinan akçıl sen seviyorum ı love you

  27. özlem diyor ki:

    çok güzel bi şarkı çok sevdim bu da Sinan Akçılın diğer şakıları gibi süper olmuş sürekli dinliyorum

  28. nursel diyor ki:

    çok güzel ya bayıldım

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı