Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Ukte Özlüyorum



Ukte Özlüyorum Şarkı Sözleri

Yeniden Yazıyorum Bak Elimde Kalemim
Kimse Yok Aklımda Tüm Halimle Sendeyim
Aklıma Geldikçe Doluyor be Gözlerim
Harbi Özledim Onun Kokusunu Özledim
Çıkmasın Aklımdan Çıkamasın Hayatımdan
Kapıldım Bak Ben Sana Bir Çıkarım Olmadan
Sadece Gülüşündür İnan Beni Yaşatan
Görmeyecekse Gözlerim Kör Olsun Buna İnan ,
Farkına Varmadan Alıvermiş Kalbimi Tutsak Olmuşsum
Sana Kömür Gözlü Sevgili Zaten Çıkmıyorsun Aklımdan
Bir Saniye Geri Sen Olmadan Güler Mi Ela Bakan Gözlerim
İstersen Umursama Sil Aklından
Sen Beni Çokta Tın Sevgili Bulamasın Ben Gibi ,
Benim Kadar Değer Vermez Benden O Digerleri .
Aklından Hiç Çıkarma Ararsın Sonra Sen Beni .
Ne Çabuk Unuttun Geçirdigimiz Günleri ,
Buluşmak İçin www.Sarki-sozleri.net Harcadgımız O Emekleri
Yanımdayken Sen Hani Zaman Dursun Derdin Ya Zaman Durdu Sevgili Sen Yokken Akmıyor Ki .
Korkuyordum Gitmenden Alırlar Seni Benden Diye Ben Düşünürken Gitmiştin Sahiden.
Bak Bakayım Bana Diyince Bakamıyorum Ben Anlayıver Sevgilim Aglıyorum İnceden
Seninde Gözlerinde Dolmuştu Hani Sarılırken Sonra Korktugum Şey Oldu Aldılar Seni Benden .
Azmı Beklemedım Seni Söyle Şimdi Sevgili. Ben Geç Kalınca Kızardın Ya Şimdi Ödeştik Mi .
Çok Severdi O Beni Kıyamazdı Hiç Bana Önume Dunyaları Sererdi Tek Bi Lafımla .
Benim Canım Acırsa Onun Canı Yanardı . Yalancılıktan Üşürdüm O Bana Sarılırdı.
Bize Ne Oldu Birden Bire Ne Oldu Anlamadım Ne Olduysa Degistik Ortada Biz Kalmadı
Oysa Ne Çok Mutluyduk Nazar Mı Değdi Dersin Nazar Değdirenler Onu Banageri Getirsin .
Üşüyorum Bak Yine Odamda Hayalinle Ben Yine Yazıyorum Sana Degil Sensizlige.
Unutmadım Galiba Be Aglıyorum Sesizce Özlemek Mi Demiştin Bak Şimdi Sen İbne. 
Özlüyorum Ağlıyorum Yokluğunda Ölüyorum Gidermisin Kalırmısın Diye Düşünüyorum
Özlüyorum Ağlıyorum Yokluğunda Ölüyorum Gidermisin Kalırmısın Diye Düşünüyorum
Ben Yine Bu Gece De Sana Yine Sana Yazıyorum Ben Yine Bu Gece Belki De Senin İçin Sana Ağlıyorum
Yanına Gelmek İstesemde Gelemiyorum
Özlüyorum Ağlıyorum Yokluğunda Ölüyorum Gidermisin Kalırmısın Diye Düşünüyorum
Özlüyorum Ağlıyorum Yokluğunda Ölüyorum Gidermisin Kalırmısın Diye Düşünüyorum



Ukte Özlüyorum sözleri , Ukte Özlüyorum şarkı sözü, Ukte Özlüyorum lyrics , Ukte Özlüyorum şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Son StyLa Ft. Miss Leyla – Sendin Helalim

Ağladım Canım Benim Bu Kalbimde Senin Değerin Öyle Çokki Bilmelisin Anla Sen Annemin Gelini Özledim Seni Leyla O Gözlerin Sanki...

Haylaz – Adaletin Bu muydu Dünya?

adaletin bu muydu dünya bu muydu söyle gerçek insanoğlu her zaman neden bu kahpelik peşinde ben bi kaldırım başındayım biraz...

Son StyLa Ft. Mc Ertan – Hangimiz Sevmedik

Son Styla Sözler: Gel Yüreğim Zorlandın Sen Yüreğim Korkmazdın Aşk Bu Değil, Aşk Bu Değil Mc Ertan Derin Duygular Son...

Hatice Ak – Gelme Sakın (Taylan Kaya)

Hatice Ak Gelme Sakın Sözleri (Taylan Kaya) ben birde hayalerim bindik bi gemiye kaptansa ben yine dalmışım o eski günlere...

Ouz-Han – Gitmedim Bak Yanındayım

Gitmedim bak yanındayım.. Ölmedim bak canındayım.. Bu sevda bizle ölmemeli.. Bitmedi aşk savaşındayım.. Yenilmek işime gelmiyor , tam şurda sol...

Son StyLa – Korkma Sarıl Bana

Heryer karardı, korkma sarıl bana, dunya yalan ama boşver elimi tut Herşey bitebilir, korkma sarıl bana, herşey yalan ama boşver...

Heijan VS Çağatay Akman | Efsane Rap Savaşları

Heijan VS Çağatay Akman | Efsane Rap Savaşları Efsane Rap Savaşları (ERS for life baby) Heijan vs Çağatay Akman Başlaaaa...

QARİZMA RAP – DENGİ DENGİNE

Adım mehmet elmas namım qarizma patlıyoruz çoşuyoruz burda ayanlarla türkiye hasta bizim bu yaşantımıza merak ediyosan gel buyur bura adana...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. genç kız dedi ki:

    Bittim ben bu şarkıya

  2. boş koy isim lazım deil dedi ki:

    tek kelimeyle müthişsin ukte bayılyorum ya şarkılarna cok güzll ya

  3. aliss dedi ki:

    seni şarkılarını çok seviyorum ukte

  4. aybike dedi ki:

    cok güzel eline kalemine saglık

  5. Selen dedi ki:

    (SENI seviyorum UKTE)

  6. ipek dedi ki:

    Cok güzel lan

  7. Ukte dedi ki:

    Sarkimi begendiniz degilmi baska albumlerde cikarmaya calisiyorum

    • semra dedi ki:

      Gercekten sevmiştim ama ne tek taraflı demeye dilim varıyor nede karşılıklı olduğuna ispatim

    • Sevgi dedi ki:

      Ukte seni çok seviyorum cikarrsan onuda dinlerim bütün şarkıların çok guzel

    • Sevgi dedi ki:

      Ukte hayranının bütün şarkılarını dinledim seni seviyom

    • genç kız dedi ki:

      Şarkı çok anlamlı içinde gerçek yaşanmışlıklar var galiba ama bu şarkı beni de anlatıyor çünkü bende aynı bu şarkıda olanları yaşadım her dinlediğimde ağlıyorum çünkü Özlüyorım ağlıyorum yokluğunda ölüyorum

  8. buket dedi ki:

    gread

  9. özlem dedi ki:

    özlüyorum ağlıyorum ve seni hala çok seviyorum

  10. .. dedi ki:

    Seni çokk seviyorum şeydaaaa 💗💗💗💗💗💗

  11. UKTE dedi ki:

    bu şarkıyı dinlediğiniz için size teşekkür ederim

  12. nazlı kaya dedi ki:

    Sevdim be sevdim

  13. Seda dedi ki:

    Ayy çok güzel yaa bayıldım

  14. Anonim dedi ki:

    Seni seviyorum Rıdvan

  15. gözde dedi ki:

    ıllede sen lan safak sevıyorum senı 3. senem <3 ah benım yazdıgım sarkılarda bı duyurabılsem sana

  16. Merve dedi ki:

    Seni seviyorum Kaan

  17. Seda dedi ki:

    Mehmetim seni coooookkk seviyorummmmmmm

  18. Gizem Ali dedi ki:

    Alimmm Seni cok seviyorumm İyiki benimsinn

  19. Esengül yusuf dedi ki:

    Seni çok seviyorum Yusuf şen bnjm herşeyi msin cok özlüyorum seni

  20. sude dedi ki:

    Çok güzel hemen ezberledim
    SÜPER BIR ŞARKI…😍😍😙😘😚😉😉

  21. Ayşe furkan dedi ki:

    Seni seviyorum furkanımmmmm

  22. Ayşe furkan dedi ki:

    Seni seviyorum furkanımmmmmm

  23. Ayşe furkan dedi ki:

    Seni seviyorum

  24. songül dedi ki:

    çok saçma bir sarkııı

  25. gf gugu nm dedi ki:

    Ben ez berledim dinliye dinliye
    Çok güzel tebrikller

  26. şevval yusuf dedi ki:

    seni seviyorummmmmmmmm yusuffff

  27. rap sever dedi ki:

    süper ya yok böyle bi şarkı

  28. ecem yağmur dedi ki:

    tek kelimeyle
    süper 🙂 😉

  29. Bülent dedi ki:

    Sözler süper ama ben sesinize Aşık oldum..

  30. Hasan dedi ki:

    Helal olsun aradığım şarkımı buldum

  31. ELÇİN dedi ki:

    HARİKA LAN ÖZLÜYORUMMMM <3

  32. irem dedi ki:

    çoooookkkkkkkkkkk güzel

  33. irem dedi ki:

    çok güzel bir şarkı

  34. Conexs dedi ki:

    Çok guzel😍😍😍 bayıldım tek kelimeyle harika ya çok guzelll😍😍

  35. Conexs dedi ki:

    Çok guzel😍😍😍

  36. seda selcan dedi ki:

    harbidende műthïş sarki bee ukte helal

  37. Anonim dedi ki:

    Süpersiniz yaaa tek kelimeyle mûtis yani nasıl anlatsam sanki gercekten bir hayatı anlatıyorsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn😘😘😃😃😃😃😃😃😃😃💋💋💋💋😃💋😃

  38. iremnurergün@hotmail.com dedi ki:

    ukte seni çok seviyorum iyiki varsın seni çok seviyorum bene beste ve şarkı yatim dinlermisin

  39. Hamonun rumesi dedi ki:

    Dinlerken agliyorum sanki beni anlatiyorsun gibi geliyo Cok guzel 😉😘

  40. Misafir dedi ki:

    Harika bestelerin var ukte ablamm seni cok seviyorum

  41. melike dedi ki:

    ukte ablacım çok güzel şarkıların var gercekten cok anlamlı burdan antepten bursaya selamlar hepinizi candan öpüyorum MELİKE

  42. Adınız dedi ki:

    süper ya

  43. Mira dedi ki:

    Evet ya çok güzel

  44. nur dedi ki:

    çok güzel bir şarkı

  45. pisikopat atun dedi ki:

    çok beyenereke okuyiriz astasıyız bea

  46. hilal dedi ki:

    çok güzel uktenin bazı şarkılarını ezberledim diğerlerini ezberliyorum

  47. ukte dedi ki:

    sizi seviyorum hayranlarım beni dinlemeye devam edin çok teşekkürler.

    • Ukte hayranı (Ada ) dedi ki:

      Seni cok seviyorum. Samsuna şarkı söylemeye çık nolur. Yalvariyorum sana uktemm ben senin hayraninim facebook’tan bana istek at facen varsa. Ayşenaz diye kayıtlı ne olur istek at seni çok ama çok seviyorum Ayşenaz’e gir istek at ne olur Ukte abla beni ve takipçilerini seviyorsan bana istek at….

    • isim gerekmez dedi ki:

      Ukte abla çok güzel şarkıların var bayılıyoruz hele ozluyoruma knklarımla ortam kurup açıyoruz bu şarkıyı ağlıyoz guluyoz hayal kuruyoz falan

  48. senem dedi ki:

    süper sarkıların var ukte

  49. senem dedi ki:

    ben bu sarkıya baaaaaaaaaaaaaaaaaaayııııııııııııııııılıyom

  50. Adınız dedi ki:

    sevgilime gelsin onu çok seviyorum
    onu çooooooooooooook öpüyorum

  51. caner dedi ki:

    agzına saglıkk süper 😀

  52. aşk dedi ki:

    Love ukte

  53. aşk dedi ki:

    Cok güzel yaaaa💕😘

  54. stara dedi ki:

    Zaman dursun sevgili💏💋💕😘

  55. selin dedi ki:

    çok güzel ukte♥♥♥♥

  56. Fatma dedi ki:

    bEN bU şARKIYI çOk SEVİYORUM Sevdiğimle benim şarkım

  57. melek dedi ki:

    benim icimi okumussun

  58. ayça dedi ki:

    çok güzel

  59. şule dedi ki:

    ukte ablacım çok müthiş sölüyosun hayranım sesine tüm şarkılarının hayranıyım ve sana çok selam gönderiyorum

  60. Melisa dedi ki:

    Bana kuzenim dinlettirdi

  61. yağmur dedi ki:

    ukte abla sana buradan selam gönderiyorum ve seni çok ama çook seviyorum

  62. Asya dedi ki:

    Çok guzel bir sarki

  63. Bjk dedi ki:

    Sevipte diyemeyenlere gelsin

  64. ukte dedi ki:

    sizı sevıyorum hayranlarım

  65. ukte dedi ki:

    herkese tesekurler benı muzıklesımı takıp etıgınımz icın

  66. Hasan dedi ki:

    Çooook güzel bir şarkı ya dinledikçe aklıma sevgilim geliyor Seni Seviyorum Aşkım ilk göz ağrım

  67. gizli dedi ki:

    Sevdim be gülüm.
    SÜPER. ..😘😘😘😘

  68. hüseyin dedi ki:

    nazlı seni seviyorum şarkoyı sana armağan ediyorum 😀

  69. nazlı dedi ki:

    çok güzel ya hatta süper bu şarkı benden hüseyinime gitsin ilk göz ağrım

  70. dîlan dedi ki:

    Ukte abla ilk once ukte ne be diyordum ama simdi en sevdigim sarkici oldun deni çok seviyorum ukte abla

  71. naz dedi ki:

    Bunu okudumu aklıma sevgilim geliyo

    (SÜPER SİN UKTE)

  72. ikoş dedi ki:

    çooh dadluu 😀

  73. YILDIZ dedi ki:

    SÜPER YA

  74. J.Leyla dedi ki:

    ÇOK AMA ÇOOK UZUN AMA SÜÜÜPER

  75. J.Leyla dedi ki:

    ama gerçekten süper

  76. cansel dedi ki:

    süperrr

  77. sarisin hatun dedi ki:

    super bi sarki ukte ablaya sevgiler burdan eline saglik

  78. İREM dedi ki:

    SÜPER. ..
    ÖZLEDIM ONUN KOKUSUNU.😘😘😘😘😘😘

  79. Anonim dedi ki:

    Alahım hem ses hem şarkı hem söyleyen güzel nazar değmesin

  80. gamze dedi ki:

    çok güzelllllll

  81. esmanur dedi ki:

    çok güzelllllll

  82. aysu dedi ki:

    süper yaaaaaaa bu şarkııı

  83. nazar erkek dedi ki:

    çoooooooooooo güzelllll

    • beyaz dedi ki:

      ben senden daha çok sevdim aşkım bitanem sen beni sevmeyende ben seni çççççoooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum ferhat dinçer bbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyybbbbbbbiiiiiiiiiiiisssssiiiiii

    • beyaz dedi ki:

      ben senden daha çok sevdim aşkım bitanem sen beni sevmeyende ben seni çççççoooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum uuuuuuuuukkkkkkkktttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeee süpersin ukte

    • beyaz dedi ki:

      şarkıyı yeni duydum gerçekten güzelmiş ukte bayılıyorum oooo kızaaaa

  84. sudenaz dedi ki:

    Cok guzel bayildim resmen 1000 defa dinledim

  85. Gamze dedi ki:

    Çok Güzel Beste Başarılarının Devamını Dilerim 🙂

  86. zehra dedi ki:

    off çok güzell yaaaa…

  87. sanane dedi ki:

    ya şarkıya bayıldım 100 defa dinledim belki ezberlerledim diyip duruyom banada arkadaş söyledi off mk çok güzel ve özel

  88. Rabia dedi ki:

    MÜKEMMEL BİR ŞARKI HER ZAMAN DİNLERİM

  89. derya dedi ki:

    harika super bu sarkiyi dinlerken hep gozlerim doluyor

  90. sevgi dedi ki:

    bu şarkı bana armağan edildiği için çooooooooook mutluyum çünkübu şarkıyı çok seviyorum

  91. Adınız dedi ki:

    süper

    • gürkan dedi ki:

      bencede güzel keşke bende böyle şarkılar söyliye bilsem ama bende de var şarkı yani ama arabex

  92. Adınız dedi ki:

    benden sana gelsin eski sevgili

  93. Emine dedi ki:

    sözler süpeeeeeeeeeeeeeer her canım sıkkın olunca dinliyorum

    (SENİ SEVİYORUM UKTE)

  94. yasemin dedi ki:

    mükemmel her sıkıntımda dinliyorum bu şarkıyı arkadaşım bana öğretti.

  95. esma dedi ki:

    ukte abla çok güzel söylüyorsun bana da öğret süüüüppppeeeerrrr

  96. ukte dedi ki:

    muhteşem

  97. ukte dedi ki:

    tek kelimeyle şarkıları süper

  98. sümeyye dedi ki:

    bayılıyorum ben bu beste ye yhaa

  99. MD dedi ki:

    Hastası kaldım cook gzl ….M

  100. MD dedi ki:

    Çoooooooooooook güźzzzzzzzzellĺll

  101. pelin dedi ki:

    adam çooooooook komik

  102. selen dedi ki:

    Bayıldım süper

  103. sanene dedi ki:

    çok güzel gardaş

  104. sanene dedi ki:

    çok güzel

  105. sevda dedi ki:

    bencede bu şarkılar hepsi çok güzel

  106. sananee dedi ki:

    Ayyyyyyyy coooooooooook hoooooooooos beeeeeeeeenim deeeeeeeeeeeyisimle

  107. sananee dedi ki:

    Cok hoss sana katiliom bende gusel diom ama ukte daha gizel daha detone

  108. Seviyommm dedi ki:

    Ukte sanq bayiliyorum sarkilarina hassssstayım kankamla fanatik hastayiz ozluyoruma hele esra bylio:)

  109. hatice dedi ki:

    çok guzel ya çok ağladım ben bu şarkıda 🙁

  110. Anonim dedi ki:

    Super yaaa. …….

  111. şevval dedi ki:

    çok güzel ya bu şarkıyı dinlerken hep gözlerim doluyo 🙁

  112. pınar dedi ki:

    süperrrr

  113. Anonim dedi ki:

    inanılmazzzzzzzzzzz ğüzel

  114. Anonim dedi ki:

    bu sarkı bı yanlıslık var harbı ozledım dıyoya onun kokusu dıyo sarkıda ıse kokusunu

  115. sudenur dedi ki:

    bn bu şarkıyı cok seviyorum cunku sewgilimle beni andırıyo bana bn bu şarkıyı yani utke nin bütün şarkılarını es bere biliyom amabu eksik olmus devamını yazmamışlar

  116. selahattin dedi ki:

    fena şarkı benim şarkım

  117. azize dedi ki:

    bn bu şarkıyı cok seviyorum cunku sewgilimle beni andırıyo bana bn bu şarkıyı yani utke nin bütün şarkılarını es bere biliyom amabu eksik olmus devamını yazmamışlar

  118. emsalsi dedi ki:

    Çok Beğendim ağzina saglik

  119. sara dedi ki:

    devamını getırın

  120. Abdurrahim dedi ki:

    Hayranınım

  121. zeliha dedi ki:

    sana bayılıyorum bende şarkı söylüyorum ama senin gibi deyil-

  122. - dedi ki:

    sana bayılıyorum bende şarkı söylüyorum ama senin gibi deyil-

  123. selin dedi ki:

    aşık olanlar için gelsin

  124. vefa akpolat dedi ki:

    çokkk güzel bence ama keşke bu şarkı bizi barıştırsaydıııı nerde o günlerrrrr :'( :'(

  125. ceylan dedi ki:

    bu şarkıyı her dinlediğim zaman ağlıyorum

  126. zEhRa dedi ki:

    TeK kElİmEyLe SüPeR……………………………………….

  127. maruf dedi ki:

    çok güzel yhaa on numaraa 🙂 🙂

  128. Sıla dedi ki:

    Sevgilimde barıştım Allah razı olsuna

  129. şevval dedi ki:

    Superrrrrrrrrrrrr benden sevdigim kisiye gelsinn…

  130. Anonim dedi ki:

    eksik

  131. d dedi ki:

    o kız senden daha iyi söylüyor anladın mı canım hiçkimse sanatçılardan daha güzel söyliyemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  132. ebrum yıllmaz dedi ki:

    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  133. aleyna dedi ki:

    mert ile benim şarkım ççooooookkkkkkkkk güüüzzeeeeeeeeeelllllllll

  134. gamze dedi ki:

    devamı nerde ama süper şarkı

  135. dgunay dedi ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllll bayılıyorummmmmmmmmmmmmmm
    amaaaaaaaaaaaa bennnnnnnnnnnnnnnnn dahaaaaaaaaaaaaaaaaa çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllll söylüyorummmmmmmmmmmmmmm

  136. asuman dedi ki:

    fena fena fena

  137. gamze dedi ki:

    süperrrrrrrrrr!!!

  138. SILA dedi ki:

    Çook GÜZEL beste aşık olanlara sevgili olanlara ayrılanlara kısaca aşk olanlara gelsin öncelikle sevgilim ( AZAT)

  139. Anonim dedi ki:

    Çoook güzel sevenlere gelsin (aynı ben aşığım ona azatım)

  140. açelya dedi ki:

    Bence acı çekenler için çok güzel bir şarkı

  141. zeynep dedi ki:

    süper süper ssssssssssssssssüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppp
    eeeeeerrrrrrrrrrrr

  142. zeynep dedi ki:

    ya bu şarkı süper farkına varmadan bende onu sevdim

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı