Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Müpto Baba & Miçe Baba Selam Bebek Mugo Ben Kelebek



Selam Bebek Mugo Ben Kelebek Sözleri

Mugo mugo mugo hayat bu

farklı bizim bu gençler

bugünde hızlı nike adidas giyer

bide o şapkası falanlı filanla adana burası

para sanki bize olmuş düşman parayla

has mı olduk buda mı yalan

sıkıntı yok dayı neşeye devam

100 de 100 neşe var

alayına bam bam

selam bebek mugo ben kelebek

gibi gibi sözlere no gerek

kızı gören diyor bir foto çekinelim

hastası olan tedavi edilecek

olmadı yapamadım sevemedim özledim

sevdim bile seni andım sana geri dönemedim

çünkü artık sen bir famesin

bizim ortam seni aşar bebeğim

bizim ortam seni aşar kızım

sana kim bakar gülüşlerimiz can yakar

çoğu insanda yaralar

senin aşkın bizi aşar kızım

sana kim bakar

gülüşlerimiz can yakar çoğu insanda yaralar.

Bu nasıl bir kız anlamadım ki trip atacağına kafa atıyor

abi kız mı erkek mi belli değil

kanki kanki bu kız harbiden geçerli

seven sevildi mi bilmedi

giden gittiği yeri beğenmedi

kız bana geri dönmek istedi

servet batırdık iş işten geçti

cana geleceğine mala gelsin

mala geleceğine para gelsin

gelsin gelsin para gelsin

biri bana parayı sevmeyeni göstersin.

Olmadı yapamadım sevemedim özledim

sevdim bile seni andım sana geri dönemedim

çünkü artık sen bir famesin

benim ortam seni aşar bebeğim

senin aşkın bizi aşar kızım

sana kim bakar gülüşlerimiz can yakar

çoğu insanda yaralar

senin aşkın bizi aşar kızım

sana kim bakar gülüşlerimiz can yakar

çoğu insanda yaralar

ben müptezel aydın namı değer müpto baba ve yanımda baba burası adana bu hayatta

işin neşesine



Kategori: Şarkı Sözü M
Müpto Baba & Miçe Baba Selam Bebek Mugo Ben Kelebek sözleri , Müpto Baba & Miçe Baba Selam Bebek Mugo Ben Kelebek şarkı sözü, Müpto Baba & Miçe Baba Selam Bebek Mugo Ben Kelebek lyrics , Müpto Baba & Miçe Baba Selam Bebek Mugo Ben Kelebek şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Mami – Demir Attım

Yarılıyorum yolumu sen yanımda olmadan Yanılıyorum belki öğrenemem hayatı düşüp kalkmadan Hala yaşıyoken seni gel herşey saydamlaşmadan Ya da bi...

Mahmut Aydın – Hayırlı İşler

Gönül işte, ona söz geçmiyor. Kalbim yalanlarla avunuyor. Geçer dediğin, o dertler birer birer. Seninle yine karşıma çıkıyor. Sevgilim olmanın,...

Murat Akyol – Aptala Yatmış

Yorulduk hem de çok bak sonuna geldik. Hataydı ilişkimiz tekrar en başa geldik. Güzel günler yaşadık ama acısı da baldı....

Motive – TRASH

Öyle söylediyse motive Mercedes’e binmeli Hayır dostum ben evime metrobüsle dönüyorum Yaşamak istediklerimi anlatıyorum çünkü Olmadığım birisi gibi hareket edemiyorum...

Murat Uyar ft. Zeynep Dizdar – Günah

Ben çektim acısını Sevmedi o ne bilsin Adını anmayın aşkın Yeter ızdırabı bitsin Ben çektim cefasını Yine de sen sen...

MYFO – Yanarım

Kuş olsam ki, olamam Karışıp sürüye uçamam İnsanlara tepeden bakamam Ben yapamam Bulut olsam ki, olamam Yağmuru içimde tutamam Hep...

MAW – HOTEL

Verse Gel sarıl bana, kokunla kafam güzel olur ama Gel yarınlara, çözüm bulalım tüm sorunlara Gel öp beni dudağımdan Her...

MOOD-G – Biz Gelince

Vizzie Onların garajında koleksiyon var Kolumuzda rolex yok Bize lazım değil hiç gerek yok (lan) Bizim her kelimemiz koleksiyon olur....

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. prenses dedi ki:

    Çok güzel bayıldım mükemmel helal olsun valla çok güzel bir şarkı yazmışlar müpto ve miço hayranınızım

  2. Saide dedi ki:

    Çok saçma midem ulandı

  3. Nazlı dedi ki:

    Çok saçmaaa

  4. Elanur dedi ki:

    mütiş bir şarkı çok beğendim harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-);-)

  5. Anonim dedi ki:

    Cok guzel amabiraz uzamis

  6. Anonim dedi ki:

    bence kızı gören bir foto çekecek hasta olanlar tedavi edilecek olmalı

  7. Alayına bam bam dedi ki:

    Çooooooooooooooooooooooooookkkkk. Güüüüüüüüüüüüzeeeeeeeeeeeeeeeeelll

  8. KARLAR KRALİÇESİ dedi ki:

    Bence cooooooooooook güzel

  9. Sanane dedi ki:

    Yelili yelila daha güzel

  10. ayan dedi ki:

    Cookk. Guzel Birnen ben. Ayan ve. Bayan dulma. Gegisbo

  11. Lilos dedi ki:

    igrenc ötesi

  12. korkusus dedi ki:

    Guzel

  13. oko dedi ki:

    Sen uzatmışın ben uzatmıyacam kısaca Saçma ….

  14. Anonim dedi ki:

    Harika febrile ederim sizi

  15. oflu dedi ki:

    bencede cok guzel bir sarki bayildimmmmmm

  16. Anonim dedi ki:

    Çolkkkkk güzel ???????????????????????????????????????????????? Muhammed arda

  17. b*k dedi ki:

    sadece bi bolumu iyi gerisi b*k gibi mide bulandirici

  18. Büşra geçgel dedi ki:

    Iyi ama şarkıyın ozun tuta bileymiş

  19. sanane dedi ki:

    iğrenç ötesi ama herkesin dilinde nedense

  20. Popo dedi ki:

    Mükemmel ama okudum,biraz zor.

  21. Piskobat dedi ki:

    Selam bebek ben çok beğendim harika bir şarkı siz bu gidişle ünlüleri bile geçersiniz başarılar diliyorum

  22. Adınız dedi ki:

    anan maşllah iyi güzel ayakları sana lolik attim müptezel Ç:D

  23. İroş dedi ki:

    Bana göre pek güzel değil yaniii

  24. zehra dedi ki:

    teşekkürler

  25. Talha dedi ki:

    Harika

  26. Bus dedi ki:

    Mükemmel😀😀😁😁😁😁😁❤❤❤🤗🤗❤❤❤❤❤❤

  27. Astreb dedi ki:

    Güzel ama bazı kelimeleri yanlış kooooooç

  28. ERKAN dedi ki:

    AYANLAR DA bir tuhaf sarkiyi begenmedim zuppece sarki

  29. kartal dedi ki:

    çok çok çok çko çok çok çok iyi

  30. zeliha şen dedi ki:

    hasta var doktor yok .

  31. zeliha şen dedi ki:

    hasta var doktor yok lo kurmanco va çı halı bayıldım ula

  32. Anonim dedi ki:

    hic guzel degil

  33. Adınız dedi ki:

    mide bulandırıcı…

  34. İlayda dedi ki:

    Harika yaaa👍👍👍

  35. aslı dedi ki:

    harika olağan üstü

  36. Anonim dedi ki:

    Selam bebek

  37. açelya dedi ki:

    Bayıldım valla çok güzel en sevdiğim şarkılardan biri…

  38. irfan Turan dedi ki:

    Saçma bence gibi geliyor bana göre iğrenç ötesi 👎👎

  39. Adınız dedi ki:

    cok sevdım arkadaslar

  40. baba dedi ki:

    manyak

  41. Minik Prenses dedi ki:

    Haaahaaaaa

  42. eren dedi ki:

    yanlış yazmışsın

  43. Anonim dedi ki:

    Süper ya bayiliyom bu şarkiya

  44. seher dedi ki:

    Harika olmuş başarınızın devamını dilerim

  45. idil dedi ki:

    hani bazen insan sevdiğini özler ya benimkide tam o mevzu kanki bir türlü yan yana gelemiyoruz ama o da beni seviyoooor bende onu seviyoooorum kanki

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı